.jpg)
N-версія побудована на базі нещодавно оновленого Ioniq 6. Для спортивної модифікації розробили нові бампери та накладки порогів, ретельно опрацьовані з точки зору аеродинаміки. Ззаду з'явилося стаціонарне антикрило на стійках типу «лебедина шия». До палітри додано новий колір Performance Blue Pearl.
.jpg)
Енергія з 84-кіловатної батареї розподіляється між переднім електромотором потужністю 226 к.с. та заднім 405-сильним. Короткочасна пікова потужність досягає 650 «коней». Максимальна швидкість новинки 257 км/год, а першу сотню Ioniq 6 N підкорює за 3,2 секунди. Це на 0,2 секунд швидше, ніж у Ioniq 5 N.
.jpg)
Завдяки 800-вольтовій електричній архітектурі Ioniq 6 N підтримує швидке заряджання постійним струмом потужністю до 350 кВт. Це дозволяє зарядити акумулятор з 10 до 80 відсотків лише за 18 хвилин.
.jpg)
Ioniq 6 N отримав широкий набір фірмових систем: N Active Sound+ з трьома аудіопрофілями, N e-Shift, який імітує роботу коробки передач, N Drift для дріфту, N Battery для попередньої підготовки батареї перед поїздкою і N Torque Distribution з 11 сценаріями розподілу тяги між моторами.
.jpg)
Нова функція, доступна поки що тільки в Ioniq 6 N, – це підсвічування перемикання передач N Ambient Shift Light. Вона використовує систему фонового підсвічування, «яка візуально вказує на точні точки перемикання для оптимальної продуктивності».
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
У стандартну комплектацію входять унікальні шини Pirelli P Zero 5 розміром 275/35 R20, передні ковшеподібні крісла, спортивне кермо і кріплення для екшен-камери на стелі посередині салону. Інформації про ціни та запас ходу Ioniq 6 N поки немає, але вони стануть відомими найближчими днями.