Компанія Hyundai представила перший седан у лінійці Ioniq: як і очікувалося, він вийде на ринок під назвою Ioniq 6.Для новинки заявлений дуже низький коефіцієнт опору повітряному потоку – 0,21. Менше лише у рекордсмена Mercedes-Benz EQS, чий коефіцієнт дорівнює 0,20.
Седан відрізняється надзвичайно плавним силуетом: у вигляді своєрідних арок виконані як підвіконна лінія, так і дах. Задня частина Ioniq 6 водночас виглядає багатоярусною за рахунок двох спойлерів. Один з них інтегрований у панелі кузова, другий нагадує аеродинамічні елементи в стилі «китового хвоста», які застосовує, наприклад, Porsche. Головне аеродинамічне крило забезпечене набором світлодіодів, але як вони будуть працювати, поки неясно.
Оптика Ioniq 6 виконана за піксельним принципом, як і у кросовера Ioniq 5. Однак якщо у позашляховика фари мають квадратну форму, то у седана – більш плавні контури, підпорядковані загальній стилістиці. Водночас в задній частині є горизонтальна діодна смуга на всю ширину бампера, так і вертикальні світлові елементи.
На передній панелі Ioniq 6 розміщено відразу чотири екрани. Два дисплеї, на 12 дюймів кожен, об'єднані в монолітний блок, ще два інтегровані в панель з боків: вони демонструють картинку з бічних камер заднього виду (їх пропонуватимуть як опція). На відміну від Ioniq 5, седан отримав розвинений центральний тунель, на який переїхала низка кнопок – у кросовера вони розміщені на дверних панелях. Як і у позашляховика, у седана є сенсорний пульт керування кліматичною установкою.
Нарешті, Ioniq 6 отримав систему атмосферного підсвічування салону з 64 відтінками та 6 передналаштуваннями двоколірного освітлення. Зображення задньої половини салону поки що не опубліковано.
Оздоблювати інтер'єр електромобіля планують лише екологічними матеріалами — наприклад, синтетичною шкірою, тканиною із переробленого пластику та фарбами із біоматеріалів. Вперше на моделях лінійки Ioniq килимки для підлоги будуть робити з використаних рибальських сіток.
А ось технічні характеристики виробник вирішив притримати до 14 липня. Однак відомо, що базуватиметься Ioniq 6 буде на тій самій платформі E-GMP, що і кросовер. Очікується, що він зможе проїжджати до 480 км на одному заряді та отримає два варіанти силових установок – з одним та двома моторами сукупною потужністю до 300 к.с.