Представлено електричний Mercedes-Benz GLC: 713 км без підзаряджання та метровий екран

08.09.2025 р.

Наші новини

У межах Мюнхенського автосалону компанія Mercedes-Benz представила поповнення своєї електричної лінійки. Кросовер GLC with EQ Technology прийде на зміну малопопулярному EQC і стане електричною альтернативою паливній моделі з тим самим індексом. Разом із новинкою дебютувала ціла низка інновацій у дизайні та технологіях, хоча за запасом ходу — 713 км у флагманській версії — новий GLC поступається нещодавно представленому BMW iX3.


Mercedes-Benz GLC with EQ Technology дебютував у виконанні 400 4Matic із двомоторною силовою установкою на 489 к.с. (на 20 к.с. більше, ніж у BMW iX3). Її називають флагманською, але в майбутньому сімейство розшириться до п’яти варіантів. Для заднього електромотора розробили двоступеневий редуктор, а передній двигун може відключатися під час рівномірного руху для економії енергії.


Кросовер оснащено 94-кіловатною літій-іонною батареєю, яка забезпечує пробіг без підзаряджання до 713 км. Силова електроніка підтримує зарядку потужністю до 330 кВт — цього достатньо, щоб за 10 хвилин отримати запас ходу на 300 км.


Передбачено п’ять режимів керування силовою електронікою: економічний, комфортний, спортивний, індивідуальний та Terrain (для ґрунтових доріг). Позашляхові можливості підсилюють функція «прозорий капот» та спеціальний режим роботи світлотехніки. Також можна обирати один із чотирьох рівнів рекуперації енергії.


Опційно пропонують адаптивну підвіску: пневмоелементи від Mercedes-Benz S-Class із регулюванням кліренсу доповнені амортизаторами з передиктивним керуванням. Бортова електроніка отримує дані від інших Mercedes-Benz через канал Car-to-X і може автоматично змінювати налаштування підвіски залежно від стану дороги.

Система враховує й дані навігації. За словами виробника, конкурентні моделі часто орієнтуються лише на швидкість руху та автоматично піднімають кліренс у заторі, навіть якщо дорожні умови не змінювалися. Новий GLC, отримуючи дані з Google Maps, підтримує стабільне положення кузова на будь-яких швидкостях.


Доступне й повнокероване шасі — задні колеса можуть повертатися на кут до 4,5° у протилежний бік від передніх або на 2,5° в той самий. Це зменшує радіус розвороту на 90 см — до 11,2 м.


За габаритами електричний GLC близький до версії з ДВЗ, проте колісна база збільшена на 84 мм (до 2972 мм), завдяки чому салон став просторішим — більше місця для ніг і голови. Панорамний дах тепер іде у стандарті (опційно зі змінною прозорістю та голосовим керуванням). Об’єм багажника — 570–1740 л, а під переднім капотом розташований додатковий 128-літровий бокс.


Зовні електромобіль вирізняється новою панеллю замість решітки радіатора, яка є сучасним переосмисленням класичного дизайну: масивна рамка, три горизонтальні ламелі, опційна підсвітка рамки та логотипа. Ламелі можуть бути оснащені 942 світлодіодами з анімацією (але не на всіх ринках). Фари й ліхтарі отримали декоративні вставки у вигляді трипроменевих зірок.


Головною домінантою інтер’єру є Hyperscreen діагоналлю 99,3 см (39,1 дюйма) — він об’єднує панель приладів, центральний і пасажирський дисплеї та має функцію зонального затемнення. Доступні різні теми оформлення з автоматичною синхронізацією підсвічування.


У базових версіях GLC матиме три окремі екрани: 10,3-дюймову цифрову панель приладів та два 14-дюймові тачскріни. У найдоступнішій версії пасажирський екран виконує декоративну функцію та може відображати одне з 12 статичних зображень. Акустика Burmester пропонує 4D-звучання з підтримкою Dolby Atmos.


Медіасервіси працюють на новій системі MBUX, у якій інтегровані елементи штучного інтелекту від Microsoft і Google. Система підтримує розгалужені голосові діалоги та пам’ятає попередні команди користувача.


Для кросовера створили нові сидіння з більшим діапазоном регулювань (комфортні або спортивні), нове кермо та широкий вибір матеріалів оздоблення. У базових версіях використовуються перероблені та веганські матеріали, а для топових — натуральна шкіра.

Ціни на Mercedes-Benz GLC with EQ Technology ще не оголошені. Відомо, що продажі в Європі почнуться у першій половині 2026 року, а згодом — на інших ринках, зокрема у Північній Америці та на Близькому Сході.
Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей