Представлено електричний кросовер BMW iX3: новий стиль, чотири «супермозки» та батарея на 805 кілометрів

05.09.2025 р.

Наші новини

Компанія BMW напередодні Мюнхенського автосалону презентувала першу модель з сімейства Neue Klasse — електричний кросовер iX3 нового покоління. Принципово новий підхід до дизайну поєднується з незвичайною архітектурою салону, насиченого медіатехнологіями, та сучасною батареєю, що забезпечує запас ходу до 805 км і на 30% швидше заряджається. Крім того, iX3 отримав одразу чотири «супермозки». Випускатимуть новинку на угорському заводі BMW.


Габарити нового BMW iX3 становлять 4782×1895×1635 мм при колісній базі 2897 мм. Об’єм багажника — від 520 до 1750 літрів плюс 58-літровий відсік під капотом. Таким чином, за розмірами новинка майже збігається з актуальним BMW X3. Водночас електромобіль радикально вирізняється серед сучасних баварських моделей завдяки своєму дизайну.




Переосмислені «ніздрі» BMW відсилають формою до класичних моделей 1960-х, а незвичайна світлотехніка стане особливою «візитівкою» кросовера. Загалом образ називають потужним і атлетичним. У компанії вже заявили, що iX3 — лише перша модель у цілій низці новинок, які отримають аналогічний стиль. Фактично, кросовер визначає нову зовнішність майбутніх BMW.




Технології, реалізовані в силовій електроніці iX3, також стануть основою для подальших моделей. Комплекс називається BMW eDrive шостого покоління — він на 40% енергоефективніший і на 10% легший. До нього входять новітні тягові електромотори, акумулятори з підвищеною ефективністю та 800-вольтна архітектура.


Поки що для iX3 анонсовано лише одну силову установку — зв’язку, що розвиває 469 к.с. і 635 Н*м. Вона встановлюватиметься на версію iX3 50 xDrive. Дві третини потужності та крутного моменту генерує задній електромотор.

Розгін до 100 км/год у новинки займає 4,9 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 210 км/год. Пізніше після старту продажу з’являться інші модифікації, включно з ймовірною «зарядженою» версією від BMW M.


Кросовер оснастили батареєю ємністю 108,7 кВт*год із на 20% більшою щільністю зберігання енергії. Акумулятор інтегрований у силову структуру кузова. Запас ходу, за попередніми даними, становить від 679 до 805 км. Максимальна потужність прийому зарядного струму зросла до 400 кВт. Це дозволяє зарядити батарею з 10 до 80% за 21 хвилину, а за 10 хвилин отримати електроенергії для пробігу 372 км. До бортової системи можна підключати зовнішніх споживачів — від побутової техніки до цілих будинків.

Високоефективна система рекуперації дозволяє використовувати звичайні гальма лише у 2% стандартних гальмувань, решту роботи бере на себе рекуперація.


Окремою гордістю BMW називає систему керування всіма функціями — від медіа до асистентів водія. Для неї розроблено чотири нових обчислювальних модулі, що отримали назву «супермозки». Один із них, із власним ім’ям Heart of Joy, відповідає за обробку всіх даних, пов’язаних із силовою установкою та рухом, і, за словами компанії, у десять разів «розумніший» за звичайні блоки.


Інший, із продуктивністю, збільшеною у 20 разів, контролює потоки даних із сенсорів системи допомоги водієві. Нова обчислювальна архітектура дозволила зменшити кількість електронних блоків, скоротити проводку на 600 метрів і знизити її вагу на 30%. Крім того, значно спроститься оновлення софту, який тепер повністю розроблений силами BMW.

Інтер’єр iX3 майже повністю повторює концепт-кар: збережено форму центрального медіадисплея, оригінальне кермо та нові мінімалістичні, але комфортні сидіння. Основні матеріали — тканина та синтетика, а натуральна шкіра буде доступна лише в комплектації BMW Individual.




Головною інновацією в салоні став величезний дисплей Panoramic iDrive, що займає всю нижню частину лобового скла. У полі зору водія відображається ключова інформація, а контент центральної та пасажирської частини можна налаштовувати окремо. Додатково пропонується проекційний дисплей. Оптимізований голосовий помічник з часом стане ще розумнішим завдяки інтеграції елементів ШІ. Уся мультимедіа працює на ОС BMW X, яка підтримує встановлення сторонніх застосунків (у BMW ConnectedDrive Store їх вже понад 60).


У стандартну комплектацію BMW iX3 50 xDrive увійдуть 20-дюймові колісні диски (за доплату — до 22”), двозонний клімат-контроль, безключовий доступ, бездротова зарядка та електропривід багажних дверей. Серед опцій — адаптивна світлотехніка, тризонний клімат, 13-динамікова аудіосистема Harman Kardon і панорамний дах із 100% захистом від ультрафіолету.




Першими новий BMW iX3 отримають покупці в Європі. Влітку 2026 року він вийде на ринок США, а для Китаю підготують окрему версію з подовженою колісною базою, яку вироблятимуть у Шеньяні. У BMW наголошують, що нові рішення, реалізовані на iX3, до 2027 року будуть використані на чотирьох десятках нових або оновлених моделей.


Наступною моделлю на платформі Neue Klasse стане седан i3, вже показаний у вигляді концепту. Очікується, що він отримає ту ж стилістику та ключове обладнання, що й кросовер, але матиме й «заряджену» М-версію. BMW вже натякнула на це, показавши «лабораторію на колесах» із силовою установкою, яка генерує до 18 000 Н*м тяги.
Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей