
Чотири модернізовані електромотори з оливним охолодженням на кросовері та пікапі, окрім 1025 к.с., генерують 1624 Нм крутного моменту. Цього достатньо, щоб трак розігнався до 60 миль на годину (96 км/год) за 2,5 секунди. Кросовер виконає те саме на 0,1 секунди повільніше. Пройшовши чверть милі, електромобілі витрачають 10,5 секунди. Розрахунковий запас ходу — трохи більше 600 кілометрів.
.jpg)
.jpg)
У найближчі місяці R1T і R1S отримають нові електронні функції. Rivian згадує систему RAD Tuner, яка дозволить за допомогою повзунків на медіаекрані створювати власний режим роботи рухової електроніки, а також Kick Turn — удосконалену версію «танкового розвороту», яку можна застосовувати при русі складним бездоріжжям. Крім того, пікап і кросовер отримали Launch Cam — функцію відеозапису з бортових камер під час активації режиму лонч-контролю (наприклад, на дрег-стрипі).
.jpg)
.jpg)
Ще одне нововведення — порт зарядки стандарту NACS, що дозволить власникам Rivian заряджатися на станціях Tesla.
Версії Launch Edition для чотиримоторних Rivian будуть відрізнятися ексклюзивним кольором кузова, розширеним набором бортового обладнання та довічним доступом до деяких онлайн-сервісів.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Минулорічний рестайлінг приніс електромобілям переглянуту підвіску, удосконалену електронну архітектуру з меншою кількістю блоків і модернізований комплекс водійських ассистентів. При цьому зовні R1T і R1S майже не змінилися.