.jpg)
Elexio EO отримав ту ж платформу E-GMP, на якій базуються електромобілі Hyundai для глобального ринку. Проте кросовер має зовсім інший дизайн і комплектується іншими силовими установками. У базовій версії буде один електродвигун потужністю 217 к.с., а два агрегати повнопривідної версії забезпечать вже 317 к.с. Для Elexio EO підготували дві тягові батареї з літій-залізо-фосфатною хімією ємністю 64,3 і 88,1 кВт·год, які забезпечують запас ходу від 518 до 722 кілометрів за циклом CLTC.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
При габаритах 4615×1875×1675 міліметрів кросовер має колісну базу 2750 міліметрів і багажник об’ємом від 506 до 1540 літрів. До оснащення Elexio EO входять колісні диски до 20 дюймів, панорамний дах, сидіння з підігрівом і вентиляцією та бездротова зарядка. Основною перевагою інтер’єру, як повідомлялося раніше, стане 27-дюймовий єдиний дисплей, який поєднує функції центрального та пасажирського екранів, при цьому традиційної приладової панелі електромобіль не має.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Виробництво кросовера на потужностях спільного підприємства вже розпочалося, а поставки планують почати 29 жовтня. З огляду на специфіку використаної архітектури, видання CarNewsChina припускає, що з часом Elexio EO можуть відправити й на експорт.