
Elexio базується на тій самій платформі E-GMP, що й інші електромобілі Hyundai, а також Kia і Genesis. Водночас в плані дизайну позашляховик помітно відрізняється від глобальної лінійки батарейних моделей Hyundai Ioniq, хоча й запозичує у них окремі стилістичні елементи, включаючи, наприклад, «піксельну» світлотехніку.

Hyundai Elexio отримав 20-дюймові колісні диски, висувні дверні ручки, контрастні чорні стійки, рейлінги. Фотографій інтер'єру поки що немає, але заявлено, що він буде мінімальним — майже без фізичних кнопок. Також обіцяно нову цифрову приладову панель, мультимедійну систему на чіпі Qualcomm SA8295, 27-дюймовий проекційний дисплей. В оснащення серед іншого увійде набір помічників водіння, що забезпечує рівень автономності 2+ і водночас працює, судячи з фото, без лідара.



Характеристики електромоторів та батареї поки не розкрито: відомо лише, що на одному заряді новинка зможе проїжджати до 700 кілометрів за китайським циклом CLTC. Відновлення енергозапасу з 30 до 80 відсотків займатиме 27 хвилин.