.jpg)
Задньопривідна модифікація кросовера отримала новий електродвигун, який замість колишніх 272 тепер розвиває 340 к.с. (373 Н*м). Раніше модель комплектувалася 49-кіловатною літій-залізо-фосфатною батареєю з запасом ходу 420 км, але тепер встановлено тяговий акумулятор ємністю 61,47 кВт*год, що дозволило збільшити пробіг без підзаряджання до 530 км.
.jpg)
.jpg)
Повнопривідний Zeekr X, на задні колеса якого також встановлюється новий двигун, теж став потужнішим — з 428 до 496 к.с. (573 Н*м). 66-кіловатна батарея з літій-марганцево-кобальтовою хімією залишилася без змін, і з нею двомоторна версія проїжджає 512 км. Її ціна — 175 800 юанів (приблизно 24 700 доларів).
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Розгін до 100 км/год займає у новинки 5,6 або 3,69 секунди залежно від кількості моторів, а зарядити батарею з 10 до 80% можна за 15–30 хвилин.