.jpg)
Базова модифікація Zeekr 7X, як і раніше, оснащується одним електромотором та 75-кіловатною батареєю. Однак віддача двигуна збільшилася з 422 до 503 к.с., а запас ходу зріс на 15 кілометрів – до 620 кілометрів.
.jpg)
Ємність тягового акумулятора двох топових версій зросла зі 100 до 103 кВт*год. Він живить або той самий 503-сильний агрегат, або зв'язку двох моторів, що розвиває 796 сил замість колишніх 646. Завдяки новій батареї та застосуванню 900-вольтової архітектури запас ходу такого 7X виріс до 715 або 802 кілометрів. Розгін до 100 км/год займе у кросовера залежно від версії від 5,4 до 2,98 секунд, перезарядити батарею з 10 до 80% можна приблизно за 10 хвилин.
.jpg)
.jpg)
У базове оснащення Zeekr 7X включили новий комплекс асистентів водія G-Pilot H7, в основі якого лежить чіп Nvidia Drive U-Thor обчислювальною потужністю 700 ТОПС. Під час руху під керуванням електроніки автомобіль вмикає сині бортові вогні.