Бренд Scout, права на який Volkswagen Group отримала в результаті поглинання Navistar International, наступниці International Harvester, представив дві дебютні електричні моделі – позашляховик Traveler і пікап Terra. Машини запустять у виробництво через два роки, 2027-го, а коштуватимуть вони менше 60 тисяч доларів.Щоб максимально збігтися зі сподіваннями американських споживачів, розроблення нових Скаутів велося у США — у спеціально створеному інженерному центрі в Мічигані. У зовнішному вигляді новинок знайшов відображення образ класичних позашляховиків International Harvester Scout 60-80-х років минулого століття. Кузова характеризуються масивними формами та навмисне спрощеною пластикою панелей. Уніфікована рамна платформа спроектована з нуля, вона передбачає використання силових установок типу «чистий електромобіль» або «послідовний гібрид».
І Traveler, і Terra мають механічні блокування міжколісних диференціалів і хорошу, якщо не вражаючу геометричну прохідність. Наприклад, дорожній просвіт із шинами зовнішнім діаметром 35 дюймів перевищить 305 міліметрів, глибина подолання броду— 900 міліметрів. Також заявлені передній стабілізатор з можливістю розмикання і посилена підвіска, яка стане частиною опціонального обладнання. Електромобілі зможуть буксирувати причепи масою 3,3—4,5 тонни та перевозити до 900 кілограмів вантажу.
Двомоторна силова установка забезпечить Скаутам до 1356 Нм тяги та дозволить розганятися з місця до 60 миль на годину (97 км/год) за 3,5 секунди. Батарея працює під напругою 800 вольт, підтримує зарядний струм потужністю до 350 кіловат і може використовуватися для живлення зовнішніх споживачів. Розетки на 120 вольт є в передньому багажнику, куди поміщається спортивна сумка або невеликий холодильник, а в кузові Scout Terra є 240-вольтові для силових інструментів і побутової техніки. На одному заряді Скаути матимуть змогу проїжджати до 560 кілометрів. У версій із бензиновим range extender запас ходу буде ще більшим — до 805 кілометрів (заряджена батарея + заправлений бак).
Електромобілі підтримують оновлення «по повітрю» та дистанційну діагностику. А за допомогою каталогу аксесуарів будь-який з них легко адаптувати до певних завдань. Перелік включає додаткову світлотехніку, підніжки, зовнішні блоки живлення, позашляхові бампери з буксирувальними вушами, лебідки та багато іншого. Управління зовнішнім обладнанням можна буде зав'язати на салонних перемикачах, а в деяких випадках і на мобільному додатку, що дозволить інтегрувати їх у загальний інтерфейс.
Під випуск нових Scout переобладнують завод Volkswagen в Південній Кароліні, на ньому будуть працювати до 4000 людей. VW вже приймає замовлення на нові моделі — при оформленні доведеться внести передоплату 100 доларів США.