Китайський концерн CATL, який вважається одним із найбільших виробників батарей у світі, представив власну платформу для електромобілів під назвою Panshi чи Bedrock. Шасі-скейтборд відрізняється технологічністю, енергоефективністю та безпекою, але сам концерн освоювати виробництво електромобілів не планує. У серії Bedrock дебютує з однією з нових моделей Avatr.
У конструкції шасі використовуються кілька видів сталей та алюмінієвого сплаву, завдяки чому досягаються високі рівні жорсткості. Акумулятор інтегрований в силову структуру, а його елементи укладені з використанням ізолюючої плівки. У підсумку, за розрахунками CATL, при зіткненні з нерухомою перешкодою на швидкості 120 км/год силова клітина салону електромобіля не деформується, а батарея не спалахне. Особливо зазначено, що за аварії високовольтні ланцюги системи будуть знеструмлені за 0,01 секунди.
Конструкція Bedrock передбачає широке застосування систем drive-by-wire («по проводам» можуть керуватися і колеса, і гальма), а також встановлення до трьох тягових електромоторів. Заявлений запас серійних електромобілів на цій платформі перевищує 1000 кілометрів. Також Bedrock підтримує інтелектуальні системи до 4 рівня автономності.
Очікується, що активне застосування такого шасі як готового рішення сторонніми виробниками допоможе скоротити час розроблення нових моделей до року-півтора від початку проєктування до виведення на ринок. Першим електромобілем на базі Bedrock стане новинка від Avatr, яка зараз відома під позначенням N Plus. Раніше вважали, що першою платформу отримає нова версія моделі Neta S, але зараз, зважаючи на все, цей проект відкладено через фінансові проблеми у компанії.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій