.jpg)
В ході рестайлінгу BMW iX отримав модернізовані світлотехніку та бампери, «радіаторні ніздрі» з новим наповненням та опціональним контурним підсвічуванням. У палітру варіантів фарбування кузова додали шість нових відтінків і вперше запропонували для моделі 23-дюймові диски (раніше розміри коліс варіювалися від 20 до 22 дюймів). Також вперше для молодших комплектацій спортивні елементи дизайну стали доступними у вигляді окремих опціональних пакетів M Sport та M Sport Pro.
.jpg)
Габарити оновленого BMW iX — 4965x1970x1695 мм. Порівнянні з оригінальною моделлю, яка випускалася з 2021 року, електромобіль став на 12 мм довшим, на 3 мм ширшим і на 1 мм нижчим. Відстань між осями не змінилася — 3 метри рівно.
.jpg)
Як і до рестайлінгу, кросовер буде доступний у трьох модифікаціях, але у зв'язку з збільшенням потужності їм збільшили числові індекси. Так, на зміну базовому 326-сильному iX xDrive40 прийшов 408-сильний iX xDrive45 зі збільшеним з 650 до 700 Нм крутним моментом. Потужність ємності батареї зросла приблизно на 30 відсотків — з 71 до 94,8 кіловат-години, запас ходу за циклом WLTP — з 425 до 602 кілометрів. Новий блок акумуляторів швидше заряджається завдяки підтримці 175 кіловатного струму (до цього було максимум 150 кіловат). Час розгону до сотні скоротився рівно на секунду — до 5,1 секунди, при цьому максимальна швидкість, як і раніше, обмежена електронікою на позначці 200 км/год.
.jpg)
Проміжну версію BMW iX xDrive50 перейменували на iX xDrive60. В даному випадку потужність двомоторної силової установки зросла з 523 до 544 к.с.. при тих самих 765 Нм, корисна ємність батареї — зі 105 до 109,1 кіловат-години. Максимальна потужність зарядного струму при цьому зменшилася з 200 до 195 кіловат. Дальність пробігу зросла з 630 до 701 кілометра – це перший повністю електричний BMW, який досяг такого показника, і він, за твердженням виробника, є новим лідером свого класу. 100 км/год ця модифікація набирає за самі 4,6 секунди, як і її попередниця.
.jpg)
Нарешті, на місце «зарядженого» 619-сильного BMW iX M60 xDrive прийшов 659-сильний iX M70 xDrive, що зберіг максимальний крутний момент у 1100 Нм (доступний у спортивному режимі при активації лонч-контролю). Доцього М-версія мала ту ж батарею, що xDrive50, але для нової «емки» заявлений блок акумуляторів з трохи меншою, ніж у xDrive60, корисною ємністю — на 108,9 кіловат-години. Її має вистачати на 600 кілометрів колії (плюс 34 кілометри). Динамічні характеристики не змінилися — 3,8 секунди до сотні та 250 км/год максималки.
У BMW говорять, що порівнянно з дореформеною версією електрокросовер став споживати менше енергії в перерахунку на пробіг: залежно від модифікації економія становить до восьми відсотків. Для цього розробники серед іншого застосували вдосконалену силову електроніку, нові інвертори та підшипники для електромоторів, тепловий насос для підігріву тягової батареї за низьких температур, шини з нижчим опором коченню.
.jpg)
Нові пакети M Sport і M Sport Pro також включають ряд спортивних елементів інтер'єру з каталогу BMW M. Серед них — крісла з оптимізованою бічною підтримкою, шкіряне кермо, двокольорове оздоблення панелі приладів, акцентні смуги, контрастна оббивка стелі, M-педалі, глянсове покриття. центральної консолі. У топового BMW iX M70 xDrive все це входить у стандартне оснащення.
BMW iX xDrive45 обійдеться в Німеччині в 83 500 євро — на 6200 євро дорожче за попередника. Два старші варіанти, навпаки, стали помітно доступнішими: iX xDrive60 оцінили в 99 900 євро (мінус 8000 євро), iX M70 — в 124 900 євро (мінус 18 200 євро).