.jpg)
Lexus RZ 550e F Sport оснащуватиметься двома електромоторами сукупною віддачею 408 к.с. і 77-кіловат-годинним акумулятором, найємнішим у сімействі. Динамічні характеристики кросовера не уточнюються, відомо лише про власні налаштування амортизаторів та пружин. Серед інших відмінностей F Sport – більш агресивний аеродинамічний обвіс та 20-дюймові колеса.
.jpg)
Імітувати перемикання передач водій цієї версії зможе за допомогою підкермових пелюстків. Бортова електроніка підтримуватиме ілюзію, регулюючи оберти двигунів відповідно до обраної передачі та швидкості. Також передбачено відповідний саундтрек та індикатор перемикань на панелі приладів.
.jpg)
Система управління проводами виключає наявність механічного зв'язку між кермом і колесами, хоча в Lexus обіцяють зберегти необхідні відчуття для водія. Одним із наслідків застосування системи стала відмова від традиційного кермового колеса – його замінили майже прямокутним штурвалом. Стверджується, що з ним водій зможе краще зосередитись на дорозі. Крім того, полегшуються посадка та висадка.
.jpg)
.jpg)
Силові установки стандартних версій Lexus RZ стали потужнішими – крім 550e в Європі запропонують 224-сильну 350e і виконання 500e з моторами на 380 к.с. Оптимізація силових вузлів, а також технології зберігання та розподілу енергії дозволила компанії зробити кросовер далекобійнішим. Заявлено про збільшення до 100 кілометрів, хоча точні значення Lexus не наводить. Встановлення нового бортового зарядного пристрою на 22 кВт та системи терморегуляції акумулятора має зменшити час заряджання приблизно на півгодини.