За підсумками 2024 року компанія Ford продала 51 745 електричних кросоверів Mustang Mach-E — на 26,9% більше, ніж роком раніше. Водночас попит на бензинові купе та кабріолети Mustang за той же період знизився на 9,5% — до 44 003 одиниць. Імовірно, ця тенденція збережеться й у 2025 році, припускає видання The Drive.
На думку видання, високий попит на електричний Mustang зумовлений як вигіднішими умовами лізингу, так і зниженням початкової ціни, на яке виробник був змушений піти через загальне падіння інтересу до електромобілів. До 2025 року базова комплектація Mach-E у США подешевшала з 41 990 до 38 490 доларів (без урахування пільг).
Для порівняння, дводверний Ford Mustang у 2024 році коштував у США від 33 515 доларів за версію з дволітровим турбованим чотирициліндровим двигуном EcoBoost. Версія з п'ятилітровим V8 оцінювалася мінімум у 44 455 доларів.
Цікаво, що Mustang Mach-E — це відносно стара модель, яка вийшла на конвеєр у 2021 році та відтоді майже не зазнала змін. Проте минулорічне оновлення принесло їй потужніший задній електромотор, пришвидшене заряджання та збільшений запас ходу. У той же час бензинові купе та кабріолети Mustang позаминулого року зазнали повноцінної зміни поколінь, що, однак, не допомогло уникнути падіння попиту.
Варто зазначити, що «Мустанги» залишаються найпопулярнішими спортивними автомобілями у США протягом останнього десятиліття, здебільшого завдяки скороченню кількості пропозицій у цьому сегменті ринку.