.jpg)
Toyota C-HR+ розділив платформу e-TNGA із моделлю bZ4X. При довжині 4520 міліметрів і колісній базі 2750 міліметрів новинка на 170 міліметрів коротша за електромобіль, який вже продається, і має на 100 міліметрів менше між осями.
.jpg)
Якщо bZ4X позиціонується як сімейна модель, то аудиторією нового електромобіля мають стати люди, які великими сім'ями поки не обзавелися, хоча в Toyota особливо підкреслюють місткість новинки – 900 міліметрів відстані між передніми кріслами і заднім диваном, а також 416 літрів вантажного об'єму. Крім того, зазначається, що, незважаючи на купеподібний силует, задні пасажири не відчують нестачі простору.
.jpg)
Для кросовера зарезервовані три варіанти двигунів і дві батареї. Базова модифікація C-HR+ отримає один мотор на передній осі на 167 сил та 57,7-кіловат-годинну батарею. Така силова установка забезпечить запас ходу до 455 кілометрів та розгін до 100 км/год за 8,6 секунд. Більш потужний двигун, що розвиває 224 к.с., поєднується з батареєю на 77 кВт*год: у цьому випадку розгін до сотні займе 7,4 секунди, а запас ходу становитиме 600 кілометрів.
.jpg)
.jpg)
Топову позицію в сімействі займе повнопривідна версія, чиї двигуни видають 343 сили і, за попередньою оцінкою, розженуть електромобіль до 100 км/год за 5,2 секунди. Батарею для цієї модифікації запозичать у найпотужнішого передньопривідного кросовера, і в результаті топова C-HR+ проїде без підзаряджання до 525 кілометрів.
.jpg)
Подробиці оснащення електромобіля Toyota поки не вдається. Відомо, що кросовер оснащуватимуть адаптивною головною оптикою, різними підігрівами та асистентами водія, а медіасистема отримає 14-дюймовий дисплей і навігацію зі специфічними для електромобілів можливостями. Крім того, згадуються дві бездротові зарядки, панорамний дах та власний пульт керування кліматом для задніх пасажирів.
.jpg)
Ціни на новий електромобіль поки не названо, остаточний вихід на європейський ринок заплановано на 2026 рік.