Тест Skoda Kamiq: доступний кросовер, з яким хочеться бути щодня

18.08.2025 р.

Наші новини

Ринок нових автомобілів продовжує переживати непрості часи: ціни ростуть, вибір у сегменті доступних моделей стає дедалі скромнішим, а бажання знайти «свою» машину, яка поєднувала б доступну ціну при купівлі, економічність, комфорт та сучасні технології, нікуди не зникає. І саме тут на сцену виходить Skoda Kamiq — компактний кросовер, який уміє здивувати співвідношенням «ціна/можливості». Це один із найдоступніших автомобілів «на автоматі», який можна купити новим в Україні. І, що важливо, він не змушує йти на болісні компроміси: у ньому є стиль, комфорт і характер.

Трохи історії

Kamiq з’явився у 2019 році як найкомпактніший SUV у лінійці Skoda, ставши молодшим братом Karoq і Kodiaq. Модель побудована на платформі MQB-A0, яку також використовують Volkswagen T-Cross та Seat Arona, але інженери Skoda традиційно додали «фірмовий» акцент на просторі та практичності.

Назва Kamiq походить із мови інуїтів (групи корінних народів, що проживають на території півночі Канади та Гренландії): вона означає «те, що ідеально підходить своєму власникові» або ж «здатність адаптуватися до будь-яких ситуацій», і це непогано описує позиціонування автомобіля. Він ніби спеціально створений для сучасного міста: компактний ззовні, але з дивовижно просторим салоном.

Дизайн Skoda Kamiq: впізнаваний та стриманий

Зовні Kamiq не намагається привернути увагу кричущими формами — він робить ставку на гармонійні пропорції та деталізацію. Передня частина — із двоповерховою оптикою, де вузькі денні ходові вогні розташовані над основними фарами. Решітка радіатора має фірмову «зубчасту» форму, а капот прикрашають рельєфні лінії. Боковий силует стриманий, але не нудний: трохи піднятий кліренс (дорожній просвіт Skoda Kamiq становить 182 мм), захисні накладки та акуратний спойлер над заднім склом підкреслюють його кросоверну суть.



Cалон  Skoda Kamiq: простір і функціональність

Інтер`єр — одна з найсильніших сторін Kamiq. Матеріали приємні на дотик (пластик має прогумовану складову), панелі зібрані акуратно, а ергономіка продумана до дрібниць. Центральний екран мультимедіа підтримує бездротові Android Auto та Apple CarPlay, а цифрова панель приладів дозволяє налаштувати відображення під себе.




Важливо відзначити, що інтер’єр Kamiq відчутно нагадує старшу модель Skoda Octavia A8. Схожа архітектура передньої панелі, стиль керма та розташування органів керування. Для компактного кросовера в цьому ціновому сегменті це дійсно круто: сідаючи за кермо, відчуваєш себе у значно дорожчому автомобілі.


Другий ряд приємно кількістю місця для колін і голови, що рідкість у класі компактних SUV. Багажник об’ємом 400 літрів має рівну підлогу, органайзери, гачки та розетку на 12В — ідеально для щоденних справ або невеликої подорожі.


Фішки Simply Clever

До речі, про практичність – Kamiq буквально наповнений фірмовими рішеннями Simply Clever, за які так цінується авто чеської марки. Загинайте пальці: тут є парасолі у картах передніх дверей, гачки для одягу на задньому ряді, міні-контейнер для сміття в дверях водія, тримач для парковочних талонів під лобовим склом, зручний тримач для смартфона в центральній консолі, вимірювач протектора та скребок для льоду в лючку бензобака (два в одному)... А ще — штатний захист кромок дверей від ударів на парковці, який автоматично виїжджає при їх відкриванні. І все це у компактному B-SUV, який, здавалося б, мав би обмежуватися базовим набором зручностей!



Оснащення та технології

У версії, що була на тесті, Kamiq мав:

  • двозонний клімат-контроль;
  • підігрів сидінь і керма;
  • бездротову зарядку для гаджетів;
  • адаптивний круїз-контроль;
  • систему утримання в смузі;
  • моніторинг «сліпих зон»;
  • автоматичне гальмування при небезпеці зіткнення;
  • парктроніки з камерою заднього виду.

Цей набір робить повсякденні поїздки значно комфортнішими та безпечнішими. До речі, Skoda Kamiq має п’ять зірок у краш-тестах Euro NCAP.

Двигун Skoda Kamiq та ходова

Тестовий автомобіль оснащений бензиновим турбомотором 1.0 TSI потужністю 110 к.с. у парі з 7-ступеневою DSG. У місті цього двигуна вистачає з запасом (якщо порівнювати з очікуваннями від моторів такого об’єму): він жвавий на старті (розгін до 100 км/год – 10, 1 сек), легко тримає швидкість і при цьому залишається економічним. Заявлена середня витрата у змішаному циклі — 6,4 л/100 км, і ця цифра максимальна близька до реальної: за 7 днів тест-драйву ми отримали розхід на рівні 6,7 л/100 км (в середньому 7,9 л у місті і 5,5 л – на трасі).

Підвіска Kamiq налаштована у балансі між комфортом і керованістю. Вона досить пружна — це відчувається, особливо на нерівних міських дорогах, де деякі ями та вибоїни передаються в салон. Проте, завдяки цій жорсткості, автомобіль добре тримає дорогу в поворотах, майже не допускаючи кренів і не створюючи відчуття «пливучості». Система кермування приємно точна і добре інформує водія про стан дороги.

Враження з тест-драйву

За кермом Kamiq почуваєшся спокійно та впевнено. Посадка зручна, видимість відмінна, а DSG перемикає передачі плавно й майже непомітно (на відміну від класичних гідротрансформаторних АКПП).

У місті компактні габарити (довжина Skoda Kamiq – трохи більше 4,2 метрів) роблять маневрування та паркування легкими, а на трасі навіть при 120 км/год можна спокійно розмовляти або слухати музику – шумоізоляція на непоганому рівні. Аеродинамічні шуми в салоні помітні на трасі, але це очікувано для моделі цього класу.

Kamiq не намагається бути спортивним, але й не «пливе» у поворотах. Це саме той баланс, якого часто бракує в доступному сегменті.

Єдиний недолік, якщо так можна виразитися – відчутна робота системи старт-стоп, яка «сколихує» машину як після зупинки, так і при рушанні.  Але це притаманне всім автомобілям з трициліндровими моторами.

Ціни та комплектації

В Україні Skoda Kamiq доступний у двох основних комплектаціях — Essence та Selection — з різними варіантами двигунів:

  • Kamiq Essence з мотором 1.0 TSI (95 к.с.) та 5-ступеневою механічною коробкою коштує близько 973 030 гривень (приблизно 23 540 доларів). Версія Selection з тим самим двигуном — близько 1 049 683 гривень (приблизно 25 400 доларів).
  • Модифікація з більш потужним двигуном 1.0 TSI (115 к.с.) та 7-ступеневою DSG доступна за 926 792 гривень (приблизно 22 420 доларів, Essence) і 991 271 гривень (приблизно 23 990 доларів, Selection). Для авто в наявності діють спеціальні ціни — відповідно 867 489 гривень (приблизно 20 990 доларів) та 931 967 гривень (приблизно 22 550 доларів)*.
  • Найпотужніша версія з двигуном 1.5 TSI (150 к.с.) та 7-ступеневою DSG коштує від 1 065 081 гривень (акційна ціна; приблизно 25 760 доларів, Selection) і близько 1 104 362 гривень (приблизно 26 720 доларів, Essence).

Такі пропозиції справді роблять Kamiq одним із найбільш привабливих варіантів у класі компактних кросоверів з автоматичною трансмісією.

Що ж у підсумку?

Загалом, Skoda Kamiq — це збалансований і продуманий автомобіль для щоденного використання. Він поєднує у собі комфорт, достатню динаміку і практичність, ідеально підходить для міських умов, але готовий і до виїздів на природу. Ну, і, звісно, не забуваємо про економічність – це також одна з головних переваг найменшого кросовера Skoda.

Для тих, хто хоче новий недорогий кросовер з «автоматом» — Kamiq стане одним із найрозумніших виборів на українському ринку.

*всі ціни і пропозиції актуальні на момент написання статті. Для більш детальної інформації відвідайте: https://www.skoda-auto.ua/

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей