Тест-драйв Opel Grandland 2025 — кросовер з Рюссельсхайма, який виріс і заграв по-новому

11.11.2025 р.

Наші новини

Peugeot, Citroen, Opel, Jeep — платформа STLA Medium, яка дебютувала у 2023-році, дала змогу конструкторським підрозділам Stellantis переосмислити пропорції та характер своїх кросоверів. У нашому новому огляді розбираємося, як це втілилося в Opel Grandland: від дизайну до повсякденних дрібниць. Ми тестували бензинову версію 1.6 PureTech (180 к.с.), але по дорозі також розповімо про гібридну 1.2 і про те, що чекати від лінійки в цілому.

Дизайн — «великий» Opel, але без пафосу

Grandland третього покоління виріс, і це видно з першого погляду. Тепер він виглядає більш монументально: великі атлетичні форми, чітко промальований капот і фірмова «маска» Vizor із підсвіченим логотипом роблять його помітним у потоці. Задня частина збалансована — тонкі лінійні ліхтарі й світлодіодна стрічка, в яку гарно вписаний 3D-логотип «OPEL», підкреслюють ширину кузова. У сукупності — образ дорослого, солідного кросовера, який не кричить, але його помічають.








Салон — продуманий і комфортний

Інтер’єр зроблено в сучасному, але стриманому стилі: дві великі панелі-екрани (у топі центральний — 16"), приємні на дотик матеріали і ергономіка, що спрямована на комфорт. Сидіння сертифіковані AGR — на довгі дистанції це відчутна перевага (після 500 км за кермом не було жодного дискомфорту!). Центральна консоль дворівнева, є велика ніша для смартфона з бездротовою зарядкою у вигляді закритого боксу, підлокітник місткий, бардачок — глибокий. Панелі мають поєднання фактур і відчуваються якісно, хоча деякий жорсткий пластик ще залишається, але в цій ціновій ніші це очікувано.






Мультимедіа і панель приладів добре налаштовані — графіка чітка, меню логічне, екран іде під водія. Єдине, іноді реакція на натискання на екрані відбувається із затримкою у 2–3 секунди (наприклад, при зміні температури клімату).

Є фізичні клавіші-шорткати для найважливішого — це правильне рішення, яке економить час під час руху.

Оригінальне рішення з вентиляційними дефлекторами: вони винесені на дверні панелі, тому передня частина салону здається ширшою візуально.


До речі, щодо вмістимості: простору вдосталь — і спереду, і ззаду, і в багажнику (той рідкісний випадок, коли дійсно багато місця в одразу в усіх трьох секціях внутрішнього простору). Це справді зручний варіант для подорожей родиною.

Техніка і трансмісія — знайоме серце, сучасний характер

Під капотом тестової машини — 1.6 PureTech (EP6) на 180 к.с., у парі з 6-ступеневим «гідротрансформаторним» автоматом Aisin. Такий дует дає відчутний запас сили для обгонів і вільну поведінку на трасі — розгін до 100 км/год у межах очікуваних показників для цього класу. Картина проста: мотор еластичний у середньому діапазоні, коробка працює плавно, інколи помітні ледь відчутні «подергування» на малій швидкості, але в цілому все коректно і ненав’язливо. До того ж, як компенсація від коробки за її трохи «нервову» поведінку – надійність і перевірена конструкція.

Що ж до розходу, зв`язку таких мотору та КПП не можна назвати дуже «енерговитратною»: за 1200 кілометрів тесту ми отримали такі показники: 7,2 л/100 км на трасі, 10,5 л/100 км у місті, середня — близько 8,9 л.

Модель також доступна з «м’якою» гібридною установкою 1.2 (136 к.с.) — вона дає хорошу економію і приємну динаміку в місті, тож якщо хочете трохи менше витрати — це реальна альтернатива. У майбутньому на нашому ринку повинна з’явитися й повністю електрична версія.

Ходова — комфорт для довгих маршрутів

Підвіска Grandland налаштована на баланс: вона достатньо пружна, щоб не давати надмірних кренів у повороті, і водночас досить м’яка для тривалих поїздок. Навіть на 19-дюймових дисках авто не стрибає через ями, а шумоізоляція покращена — на трасі до 120 км/год салон залишається доволі тихим. Руль легкий, менш інформативний, ніж у спортивних хетчбеків, але точний і зручний у місті. Загалом — відчуття «дорослого» сімейного автомобіля.


Практичність і габарити

Grandland став більшим і за рахунок цього більш практичним:

  • Довжина: 4,65 м, ширина — 1,9 м, висота — 1,7 м, колісна база — 2,8 м.
  • Об’єм багажника: 550 л у базовому положенні та до 1 645 л зі складеними сидіннями — дуже зручно для сім’ї або подорожей.

Такий багажник — однозначно сильна сторона: влізе й валіза всієї родини, і запас продуктів із ринку.


Оснащення та ціна (коректно за прайс-листом)

На нашому ринку Grandland 2025 доступний в бзовій версії Edition та більш оснащеній GS, причому з липня 2025 року деякі опції й ціни були оновлені:

  • 1.6 PureTech 180 к.с., АКПП-6 — Edition: 1 271 100 грн; GS (до 07.2025): 1 486 100 грн; GS (з 07.2025): 1 450 100 грн.
  • 1.2 Hybrid 136 к.с., АКПП-6 — Edition: 1 355 800 грн; GS (з 07.2025): 1 450 100 грн.
Що отримуєте в базі (Edition): 10" екран, Mirror Screen (бездротові Android Auto / Apple CarPlay), 1 USB-C, LED-оптика, 19" диски, двозонний клімат-контроль, пари систем безпеки (AEBS, Lane Keep, парктроніки) і комфортний пакет. У версії GS центральний екран — 16", більше USB-портів, Ambient-підсвітка, розширені пакети (пакет Comfort GS з сидіннями AGR і т.і.), опціональні Tech-пакети (проєкційний дисплей, камера 360°, ламіновані бокові вікна тощо). Детальніше про комплектації — в офіційному прайс-листі.





Позиціонування і конкуренти

Глибоко-технічно Grandland тепер дуже близький до останніх Peugeot 3008/5008 (і це, звісно, геть непогано), але з явним «німцем» в характері: солідніша зовнішність, ухил у комфорт і практичність. На українському ринку він конкурує з Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Mazda CX-5, Skoda Karoq і VW Tiguan. Його козир — просторий салон, гарна комплектація і великий багажник при справді привабливій ціні.

Підсумок

Opel Grandland 2025 — це спокійний, продуманий і «дорослий» сімейний кросовер. Він став більшим, комфортнішим і технологічнішим, ніж попередник: відчутна увага до деталей інтер’єру, зручні AGR-сидіння та місткий багажник роблять його відмінним вибором для тих, хто шукає «велику» машину без зайвого пафосу.  Якщо для вас ключовими критеріями є простір, комфорт і функціональність — Grandland у 2025-му році є дуже достойним варіантом. І ще — варіант з гібридом 1.2 дає реальну економію без серйозних втрат у відчуттях від їзди.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей