Компанія Tesla розіслала керівництву деяких американських автомобільних компаній документи, що описують частину застосованих на Cybertruck технологій. Як пише InsideEVs, голова Ford Джим Фарлі вже підтвердив отримання та подякував конкурентам. Tesla поділилася з колегами власними напрацюваннями з 48-вольтової електричної архітектури.
Зараз для низьковольтних споживачів енергії в автомобілях використовується 12-вольтова система. Однак, на думку Tesla, перехід на 48 вольт забезпечить низку переваг. Нова архітектура дозволяє використовувати більш тонкі дроти, що заощаджує вагу та знижує витрати, допомагає підтримувати живлення бортового обладнання та заощаджує втрати енергії.
Повсюдне застосування такої архітектури ускладнюється як відсутністю належних деталей у постачальників компонентів, так і необхідністю інвестицій у перепроєктування електросистем автомобіля. Tesla, судячи з усього, вирішила допомогти всій галузі подолати ці проблеми, зробивши власні розробки загальнодоступними.
До речі, це не вперше, коли Tesla надходить подібним чином. Декілька років тому компанія відкрила загальний доступ до низки своїх патентів, а пізніше оприлюднила документацію за своїм першим проєктом Roadster.