
Якщо раніше компанія брала заявки на SU7 Ultra за ціною 115 тисяч доларів, то зараз стартова ціна впала до 74 тисячі доларів. Водночас жодних змін щодо технічної частини не відбулося.
Xiaomi комплектує SU7 Ultra трьома електромоторами сукупною віддачею 1548 к.с. і 1770 Нм, що дозволяє прискорюватися до 100 км/год менш ніж за дві секунди при максимальній швидкості близько 360 км/год. Потужна силова установка доповнена новим аеродинамічним обвісом, що генерує 285 кілограмів притискної сили, та гальмами Akebono з шестипоршневими супортами і 430-міліметровими дисками. У підвісці застосовані адаптивні амортизатори та пневмоелементи.

До оснащення SU7 Ultra увійдуть спортивні крісла із системою 10-точкового масажу, 25 динаміків та система напівавтономного керування на базі трьох лідерів. Оздоблюють салон вуглепластиком та алькантарою, загальна площа покриття якої перевищить п'ять квадратних метрів. Опціонально буде доступним, наприклад, логотип Xiaomi на капоті з 24-каратного золота.

У середині лютого компанія заявила, що серійний SU7 Ultra побив два рекорди Porsche Taycan Turbo GT на треку автодрому Шанхайського. Седан випередив німецького конкурента як за часом кола, так і максимальною швидкістю. Водночас Taycan Turbo GT коштує в Китаї приблизно вчетверо дорожче.