Subaru Solterra отримала новий передній бампер з іншою панеллю на місці решітки радіатора і повністю переосмислену світлотехніку — тепер кожна фара складається з шести діодних блоків. Накладки на колісні арки забарвлюються у колір кузова. З'явилися нові колеса на 18 та 20 дюймів. У салоні — новий дисплей медіасистеми на 14 дюймів та перероблена панель приладів, змінене наповнення центрального тунелю.
.jpg)
Базова версія електромобіля тепер комплектується зв'язкою двох електромоторів на 236 сил (плюс 18 к.с.). З'явилася нова топова модифікація Solterra XT, чиї двигуни розвивають вже 343 сили та дозволяють набрати 60 миль на годину (96 км/год) швидше ніж за п'ять секунд. Батарея ємністю 74,7 кВт*год дозволить проїхати до 460 кілометрів за циклом вимірювання EPA.
.jpg)
Батарея може приймати зарядний струм до 150 кВт і здатна зарядитися з 10 до 80% швидше, ніж за 35 хвилин.
.jpg)
Згадуються також удосконалена система керування двигунами, що оптимізує повний привід, переналаштована підвіска та підсилювач керма. Всі Solterra за умовчанням отримають дворежимну систему X-Mode, що підвищує здібності електромобіля на бездоріжжі, і комплекс асистентів водія EyeSight.