Як відомо, Tesla часто оновлює і вдосконалює свої електромобілі. І ось днями Model S і Model X отримали важливу модернізацію- ці моделі стали ближчими до Model 3. Мова йде про перехід на двигуни нового типу, основою яких є застосування постійних магнітів. До цього уModel S і Model X встановлювалися трифазні чотириполюсні асинхронні двигуни, без постійних магнітів.
Перевага трифазного двигуна з постійним магнітом полягає в трохи вищій ефективності. Відповідно, перехід на такі мотори (при незмінних інших параметрах) дозволить збільшити запас ходу (поточна версія Model S у виконанні LongRange здатна проїхати 540 кілометрів на повному заряді, а нова – 592 км).
Але це ще не все. Наступною перевагою нових двигунів є збільшений ресурс: Tesla заявляє, що електромотори з постійним магнітом на Model 3 здатні забезпечити мільйон миль пробігу (1,6 млн км).
На Gigafactory 1 вже було виготовлено декілька сотень нових електромоторів для Model S і Model X. Цілком можливо, що поки мова йде тільки про тестовий режим, тож до подання оновлених версій електромобілів ще може залишатися кілька місяців.
Разом з оновленням моторів дві флагманські Тесли отримали також нову підвіску. Як заявляє компанія, вона дає «відчуття ультра-м'якої амортизації при русі по шосе або при використанні автопілота, а також впевненість під час динамічної їзди».
Раніше очікувалося, що Model S і Model X також отримають нові батарейки стандарту 2170, які поки застосовуються тільки в молодшій Model 3. Але проблема в тому, що поки на Gigafactory 1 введено обмеження за обсягом виробництва цих елементів, тому Tesla поки не готова піти на цей крок.