Енергетичне міністерство США виділить понад три мільярди доларів як гранти для проєктів, спрямованих на розширення локального виробництва батарей для електромобілів. Як пише CarBuzz, тим самим влада країни планує подолати залежність у цій галузі від Китаю, яка за деякими напрямками названа критичною.
За рахунок виділених коштів профінансують, наприклад, пошук та освоєння нових родовищ мінералів, необхідних виробництва батарей. Кошти отримають компанії, готові модернізувати та розширювати потужності зі складання акумуляторів та виробництва компонентів для них, а також перероблення використаних батарей.
Видання уточнює, що цим американське Міненерго виявило певні прогалини в місцевих виробничих ланцюжках, закривши які можна досягти зростання цього сегменту галузі. Ба більше, влада США розраховує, що виділені кошти дозволять оперативніше довести до комерційного застосування акумулятори наступних поколінь, включаючи твердотільні. Нарешті, одним із підсумків фінансування має стати загальне зниження вартості батарей, що позитивно позначиться на роздрібній ціні електромобілів.
Подальше підвищення мит на електромобілів з КНР має торкнутися і ввезення акумуляторів, а також сировини для них. У той самий час у США реалізуються і, власне, позикові проєкти, засновані на зарубіжних технологіях. Наприклад, концерн General Motors вже підписав угоду про спільну діяльність в енергетичній сфері з Hyundai, а доступ до китайських розробок у галузі акумуляторів розраховує отримати за рахунок ліцензійного виробництва японської фірми TDK.