Skoda Octavia 1.5 TSI mHEV: ідеальна для тих, хто ще не «на дроті», але вже за екологію

11.06.2025 р.

Наші новини

Якщо коротко: це та сама Octavia, яку всі давно знають і люблять — тільки ще трохи економніша, трохи сучасніша і точно розумніша. А головне — вона дає шанс жити в місті без дизеля, без прив’язки до розетки і без відчуття, що… щось не так.

В епоху швидкої електрифікації автомобільного ринку багато хто з автовласників опинився на роздоріжжі. З одного боку — бажання зменшити витрати на пальне та знизити вплив на довкілля. З іншого — небажання (або неможливість) бути прив’язаним до зарядної інфраструктури. Skoda Octavia 1.5 TSI mHEV — саме для таких водіїв.


Це не електромобіль, і не класичний гібрид. Але це розумний, комфортний, технологічний і економний автомобіль для тих, хто щодня рухається в міському трафіку й цінує практичність. Ми протестували оновлену версію і ділимося враженнями.



1. Позиціонування моделі

Octavia побудована на перевірений часом платформі MQB Evo, яка також лежить в основі інших моделей концерну VAG. І хоча формально це C-клас, за простором вона ближча до D-сегменту.

Довжина — 4698 мм, а база — 2686 мм. В салоні — справді багато місця як спереду, так і ззаду. Але особливу увагу традиційно заслуговує багажник: 600 літрів у ліфтбека (і 1109 літрів з опущеними сидіннями). Це найкращий показник у класі, який робить Octavia універсальним автомобілем для міста і подорожей.







2. Екстер’єр

У новому дизайні Octavia зберегла впізнаваність, але виглядає сучасніше: оновлена світлодіодна оптика, нова решітка та перероблений бампер зробили зовнішність стриманішою та динамічнішою.

Окремо варто згадати високий кліренс — 158 мм, який дозволяє впевнено почувати себе навіть на неідеальних міських дорогах. Це важливий аргумент для реальних умов експлуатації в Україні.



3. Інтер’єр і практичність

Інтер’єр Octavia — приклад того, як можна гармонійно поєднати цифрові елементи та зручність класичних рішень. Цифрова панель приладів, відносно великий сенсорний екран мультимедіа (10 дюймів), але, на щастя, залишились і фізичні елементи керування – зокрема, для частини функцій клімату.

Матеріали оздоблення приємні на дотик, ергономіка продумана, місця для зберігання — вдосталь. Через батарею під переднім пасажирським сидінням зник контейнер під ним, але це — єдина поступка системі mHEV. Загалом — функціонально, зручно, якісно.



4. Силова установка та витрата пального

Skoda Octavia 1.5 TSI mHEV оснащена бензиновим двигуном EA211 Evo потужністю 150 к.с. і 250 Нм, з турбонаддувом та циклом Міллера, що підвищує ефективність на середніх обертах. Особливість — система відключення циліндрів у моменти низького навантаження.

В парі працює 7-ступенева DSG з двома зчепленнями, знайома з інших моделей VAG. Перемикання швидкі, плавні, іноді відчутні в місті — проте в межах норми.

Гібридна складова — це стартер-генератор і 48-вольтова батарея, що:

  • додає трохи потужності при рушанні,
  • забезпечує часткову рекуперацію енергії при гальмуванні,
  • надзвичайно плавну й непомітну роботу Start-Stop.

Реальна витрата за підсумками тесту — 7,4 л/100 км у міському режимі, без спеціального «економного» стилю. Для бензинового авто з «автоматом» і 150 к.с. — дуже достойно.

Важливо: попри фокус на економічність, Octavia розганяється до 100 км/год за 8,5 секунди. У місті — більше ніж достатньо, а на трасі — дозволяє без проблем здійснювати обгони.



5. Ходова частина

Підвіска налаштована збалансовано — м’яко, але зібрано. Вона легко справляється з ямами, люками, стиками і забезпечує впевненість на високій швидкості.
Кермо — точне, з хорошим зворотним зв’язком. У повсякденному русі ця Skoda відчувається стабільною та передбачуваною, що особливо важливо в щільному трафіку.



6. Технології та фішки

Octavia mHEV може бути обладнана такими опціями:

  • повністю цифрова панель приладів,
  • адаптивний круїз-контроль,
  • система розпізнавання дорожніх знаків,
  • контроль рядності (який працює дуже приємно, не висмикує кермо з великим зусиллям),
  • доступ без ключа,
  • двозонний клімат,
  • аудіосистема з 8 динаміками,
  • камера заднього виду,
  • матрична LED-оптика
Також збережено фірмові рішення Simply Clever: воронка для омивайки, парасольки у дверях, скребок у люку бензобака, гачки в багажнику тощо — дрібниці, які справді працюють на зручність.



7. Ціни

Вартість Skoda Octavia 1.5 TSI mHEV на українському ринку стартує з 1 250 791 грн (30,1 тисячу доларів) за комплектацію Essence. У більш оснащеному виконанні Selection автомобіль обійдеться у 1 354 455 грн (32, 6 тисяч доларів). Це конкурентний показник для класу, враховуючи економічність, технології та якість виконання. Ну, і звісно, репутацію та надійність бренду Skoda.



8. Висновки

Skoda Octavia 1.5 TSI mHEV — раціональний вибір для тих, хто шукає сучасний, економний автомобіль з низьким рівнем споживання пального, але не готовий переходити на електромобіль.

Її переваги:

  • Висока ефективність у місті
  • Комфорт і простір
  • Стабільна динаміка
  • Відсутність залежності від зарядних станцій
  • Адекватна ціна

Це місткий сімейний автомобіль для щоденного використання, який дозволяє бути частиною «зеленої трансформації» — без радикальних змін у способі життя.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей