Якщо у 2020-му середньостатистичний електромобіль, випущений у КНР, міг проїхати на одному заряді 425 кілометрів, то 2025-му — вже 528 кілометрів. Про це пише CarNewsChina з посиланням на підрахунки китайської CPCA (Асоціації легкових автомобілів). Такий прогрес зафіксовано й у інших категоріях електрифікованого транспорту.
Серед усіх нових електрокарів, які зараз продаються в Піднебесній, найбільше поширення мають моделі із запасом ходу від 500 до 599 кілометрів — таких нарахували 26% від усієї пропозиції в цьому секторі ринку. На другому місці – сегмент від 600 до 699 кілометрів (20%), на третьому – від 400 до 499 кілометрів (19%).
Кількість пропозицій із пробігом на одному заряді менше 300 кілометрів поступово скорочується і зараз не перевищує 5%, а нових батарейних машин із запасом ходу менше 200 кілометрів у КНР немає взагалі.
Прогрес характеристик пов'язують із планомірними дослідженнями у сфері покращення акумуляторів. Водночас запас ходу на електротязі у послідовних гібридів виріс у відносному вираженні помітніше, ніж у «чистих» електрокарів: зі 125 кілометрів 2020-го до 205 кілометрів 2025-го, тобто майже вдвічі. У плагін-гібридів той самий показник склав 93 і 137 кілометрів.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій