
Видання посилається на оприлюднені китайським мінпромом технічні відомості, за якими навіть одномоторна версія електричного Han L отримає 680 сил. Повнопривідну модифікацію укомплектують двигунами на 313 к.с. у передній частині та 789 к.с. для задніх коліс. В обох випадках седан оснащуватиметься літій-залізо-фосфатними батареями BYD. Серед інших характеристик поки що названо лише максимальну швидкість електрокарів, яка становитиме 240 і 270 км/год відповідно.
Основою гібридної силової установки стане півторалітровий ДВЗ на 156 сил. До нього додаватимуться або один електродвигун потужністю 272 сили, або зв'язка з двох моторів, що забезпечує 544 к.с. Заявлений запас ходу на електротязі становить від 145 до 170 км. Габарити седана - 5050х1960х1505 мм при колісній базі 2970 мм.

Тизер BYD Tang L
Концерн BYD також опублікував перше офіційне зображення майбутнього кросовера Tang L, на якому модель демонструється у профіль. Офіційно його технічні характеристики не називаються, але, за попередніми даними, Tang L отримає ті ж силові установки, що і Han L.