.jpg)
Компанія вважає буксирувальні можливості новинки одним із ключових маркетингових переваг: Cayenne Electric має стати одним із найпотужніших у цьому класі. Щоб довести, що електрична начинка не заважає кросоверу тягати важке, Річард Хаммонд, який володіє реставраційною майстернею, використав його для перевезення раритету. Загальна вага авто з причепом, за словами представників бренду, становила близько трьох тонн, а загалом електричний Cayenne зможе буксирувати до 3,5 тонни вантажу.
.jpg)
Динаміку електромобіля продемонстрували в заїзді на пагорб у британському Шелслі-Волш. Такі перегони проводяться там із 1905 року і вважаються одними з найстаріших у світі. Під керуванням пілотеси Формули E Габріели Жілкової електрокросовер подолав складну трасу завдовжки близько кілометра за 31,28 секунди, покращивши попередній рекорд у класі кросоверів більш ніж на чотири секунди.

У компанії зазначили, що покращену стійкість на поворотах кросоверу забезпечувало активне шасі з системою протидії кренам кузова. Водночас жодних технічних характеристик поки що не розкрили. Зазначається лише, що в заїзді брав участь прототип з майже серійною силовою установкою та електронікою. Очікується, що у топових версіях Cayenne Electric отримає силові агрегати потужністю близько 1000 к.с.