.jpg)
Базова версія фургона отримає кузов довжиною 4870 міліметрів та зможе перевозити 5,1 кубометра вантажу. Подовжена — на 400 міліметрів довша, і, відповідно, її місткість досягає 5,8 кубометра. Висота в обох випадках 1900 мм. При цьому в Renault зазначають, що новинка можна порівняти за радіусом розвороту з Clio, а на парковці займає стільки ж місця, скільки Kangoo.
.jpg)
Фургон оснащено безальтернативним 204-сильним електродвигуном на задній осі. До нього додається нікель-марганець-кобальтова батарея неназваної поки що ємності, що забезпечує запас ходу 450 кілометрів. Пізніше з'явиться доступніша версія з літій-залізо-фосфатним акумулятором, з яким автономність зменшиться до 350 кілометрів.
.jpg)
Такий Trafic отримає ряд спеціалізованих онлайн-сервісів, включаючи навігацію, здатну враховувати габарити та завантаження вена при прокладанні маршрутів міськими центральними вулицями, а також здатність віддавати електрику стороннім споживачам. Пізніше на аналогічній платформі Renault випустить вантажне шасі, варіант із бортовою платформою та кілька додаткових моделей.