Компанія Volkswagen представила нову версію вена ID.Buzz під назвою LWB. Збільшена на 250 міліметрів колісна база дозволила встановити третій ряд крісел і збільшити багажник, а в силовій установці задіяно новий потужний електродвигун та більш ємну батарею. Ціни поки що не названі: поставки електромобіля стартують весною 2024 року.
Колісна база ID.Buzz зросла до 3239 мм, загальна довжина – до 4962 мм. Кузов мінівена збільшений у просторі між середніми стійками і задньою віссю, також виріс задній звис, але висота і ширина залишилися тими самими – 1937 і 1985 мм відповідно. Довшими стали зсувні двері, об'єм багажника новинки становить від 306 до 2469 літрів.Довгобазний мінівен пропонуватиметься у виконанні з п'ятьма, шістьма та сімома посадковими місцями. Другий ряд може бути як суцільним диваном з можливістю поздовжнього регулювання в діапазоні 200 міліметрів, так і двома роздільними кріслами, третій – тільки двомісний. Його можна або скласти або повністю зняти.
На новому VW ID.Buzz застосована вдосконалена медіасистема з новим інтерфейсом та дисплеєм, збільшеним до 12,9 дюйма, а діагональ панелі приладів – лише 5,3 дюйма. Серед опцій заявлені також сервоприводи дверей та панорамний дах площею 1,5 квадратних метра – найбільший серед усіх серійних VW в історії.
Базова версія вена отримала 82-кіловатну батарею, дорожча – новий блок акумуляторів на 91 кВт*год. Дані щодо запасу ходу поки що не розголошуються. На першому етапі довгообазний VW ID.Buzz буде тільки задньопривідним: вен оснастити двигуном від ID.7 потужністю 286 к.с. – це на 82 л.с. більше, ніж у короткій версії. З таким мотором новинка набирає 100 км/год за 7,9 секунд при максимальній швидкості 160 км/год.
Водночас вже анонсовано повнопривідну модифікацію VW ID.Buzz GTX, яка отримає два електродвигуни на 339 к.с. – це зменшить час розгону до 100 км/год до 6,4 секунд. Її також виведуть на ринок протягом 2024 року, але, вочевидь, пізніше за задньопривідну.
Складатимуть нову версію електровена на заводі Volkswagen у Ганновері, звідки ID.Buzz планується постачати до Північної Америки. Першим ринком, до речі, для моделі стануть США – Європа буде наступною.