Porsche представила 1156-сильний електричний Cayenne: найпотужніший серійний автомобіль в історії бренду

20.11.2025 р.

Наші новини

Компанія Porsche представила повністю електричну версію кросовера Cayenne, яка стала найпотужнішим серійним автомобілем в історії штутгартської марки. Новинка отримала кілька силових установок, і найпродуктивніша традиційно дісталася модифікації Turbo: у режимі Launch Control вона видає 1156 к.с. і 1500 Нм крутного моменту, забезпечуючи 2,6-тонному електромобілю розгін до 100 км/год за 2,5 секунди. У США такий кросовер оцінили в 163 000 доларів, доставки стартують улітку 2026 року.

Окрім модифікації Cayenne Turbo Electric, на старті запропонують базову версію Cayenne Electric — обидві повнопривідні. У кросовера початкового рівня електромотори розвивають 408 к.с. під час звичайної їзди та 442 к.с. (835 Нм) при активації Launch Control. До «сотні» такий позашляховик розганяється за 4,8 секунди, максимальна швидкість — 230 км/год. У Cayenne Turbo Electric за замовчуванням доступні 857 к.с., функція Push-to-Pass додає ще 176 к.с. на 10 секунд, а пікова потужність відкривається після ввімкнення Launch Control.

До 100 км/год Cayenne Turbo Electric масою 2645 кг прискорюється за 2,5 секунди — відповідно на 0,8 і 1,3 секунди швидше за бензиновий Cayenne Turbo GT та гібридний Cayenne Turbo S E-Hybrid (з пакетом Sport Chrono). Позначку у 200 км/год топовий електро-Cayenne долає за 7,4 секунди, максимальна швидкість — 260 км/год.

Обидві версії оснащені батареєю ємністю 113 кВт*год із двостороннім охолодженням. Запас ходу становить 623 і 642 км відповідно (за циклом WLTP), залежно від модифікації. Завдяки архітектурі 800 В електричний Cayenne підтримує заряджання потужністю до 400 кВт. Таким чином, зарядити батарею з 10 до 80% можна менш ніж за 16 хвилин; за 10 хвилин вона накопичить енергії на 325 і 315 км у базовій та топовій версіях відповідно.

Розробники пишаються не лише динамікою, а й системою рекуперації. Її потужність сягає 600 кВт — цього достатньо, щоб у 97% випадків обходитися без звичайних гальм. Крім того, Cayenne Electric став першою моделлю марки, яка підтримує індукційне заряджання. Зарядний блок потужністю до 11 кВт запропонують опційно — його вартість складе трохи більше 5 тисяч доларів.

В основі новинки лежить модернізована платформа PPE (Premium Platform Electric), що дебютувала на Macan Electric. Разом із нею флагман отримав повноповоротне шасі (опція) із задніми колесами, що повертаються на 5 градусів, і адаптивні амортизатори PASM з двокамерними пневмобаллонами. На відміну від Macan, останні тут входять у стандартне оснащення.

Розробники називають новий Cayenne одним із найбільш аеродинамічних кросоверів у своєму класі: коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,25. При цьому він здатен буксирувати причепи масою до 3,5 тонни.

За габаритами електричний Cayenne виявився на 5,5 см довшим за бензиновий, а колісна база збільшена на 13 см. При розмірах 4985×1980×1674 мм відстань між осями становить 3023 мм. Зріс і багажник: 781–1588 л плюс до 90 л у передньому відсіку.

Дизайн кузова з безрамковими дверима в електро-Cayenne повністю новий, як і салон. У ньому з’явилися вигнуті дисплеї панелі приладів та мультимедійної системи, а також окремий тачскрин для переднього пасажира. Марка називає це «інтер’єром майбутнього» й планує впровадити подібні рішення в інших моделях.

Цифрова панель приладів діагоналлю 36,3 см запозичена у Taycan, центральний мультимедійний екран також вигнутий. Дисплей перед переднім пасажиром має діагональ 37,8 см, а опційний проєкційний дисплей — віртуальну діагональ 221 см.

Серед нових опцій: підігрів підлокітників і частин дверних карт, електрорегулювання задніх сидінь та панорамний дах зі змінною світлопроникністю. Є також голосовий помічник з ШІ, режими Mood для налаштування освітлення, клімату, звуку та сидінь, а також телематика для дистанційного керування функціями авто. Доступне використання смартфона та смарт-годинника як ключа.

Покупцям запропонують 13 стандартних кольорів кузова, дев’ять варіантів колісних дисків (20–22 дюйми) та 12 варіантів оздоблення салону. Базовий Cayenne Electric оцінили у 109 000 доларів, топовий Cayenne Turbo Electric коштуватиме на 54 000 доларів дорожче.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей