.jpg)
Розміщення заявки вимагає депозиту, розмір якого сягає 2,8 тисячі доларів. Замовники з максимальним депозитом отримають свої електромобілі першими: у Xiaomi уточнили, що вже мають деяку кількість товарних машин, майже готових до постачання. Крім того, деякий час після початку продажів кросовер можна буде замовити з низкою попередньо встановлених опцій, які пізніше стануть платними. Базова версія Xiaomi YU7 має на увазі один задній електромотор на 320 к.с. та 528 Нм та батарея на 96,3 кВт*год.
.jpg)
Така п'ятидверка прискориться до 100 км/год за 5,88 секунд і проїде без підзаряджання 830 кілометрів — це максимум для YU7. Наступна за вартістю версія отримає додатковий двигун для передніх коліс, і в результаті сукупна віддача силової установки становитиме 496 сил. Батарея залишиться тією самою, тому запас ходу зменшиться до 770 кілометрів. Найдорожчий електромобіль — це 690 к.с. та 866 Нм, розгін до 100 км/год за 3,23 секунди та 101,7-кіловатний акумулятор, що забезпечує запас ходу до 760 кілометрів.
.jpg)
Силова електроніка YU7 здатна сприймати зарядний струм до 528 кВт, що дозволить перезарядити батарею з 10 до 80% за 12 хвилин.
.jpg)
В оснащення електромобіля залежно від комплектації можуть входити пневмопідвіска, до 25 динаміків, колеса до 21 дюйма та холодильник, а також комплекс асистентів водія на чіпі продуктивністю 700 ТОПС. У салоні за замовчуванням з'являться медіасистема з центральним дисплеєм на 16,1 дюйма та голосовим помічником, здатним розуміти, з якого місця до нього звертаються. Основною інтер'єрною відмінністю YU7 від седана SU7 стала відмова від панелі приладів: її замінили проекційним дисплеєм, що займає всю нижню частину лобового скла. Для YU7 запропонують дев'ять кольорів кузова та чотири варіанти оздоблення салону.
.jpg)
.jpg)
Голова Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що враховуючи споживчі переваги на ринку Китаю, кросовер YU7 повинен виявитися приблизно втричі популярнішим за седан SU7. Станом на травень цього року фірма передала клієнтам понад 272 тисячі седанів.