.jpg)
І хетч, і універсал отримали нову «радіаторну решітку». Як і раніше, вона є затемненою панеллю, але тепер виглядає інакше за рахунок нового розташування діодних ходових вогнів. Нові матричні фари складені із 50 тисяч елементів. Логотип бренду також виконаний підсвіченим. Передній бампер став трохи агресивнішим завдяки зміні форми повітрозабірників, прикрашених чорними накладками. З'явилися нові колісні диски на 17 та 18 дюймів.
.jpg)
.jpg)
Бортова медіасистема зберегла 10-дюймові екрани, але її інтерфейс став простішим і зрозумілішим. Крім того, Astra тепер уже в базовій комплектації оснащується найкомфортнішими кріслами Intelli-Seat, які раніше встановлювалися лише на дорогі версії.
.jpg)
.jpg)
Що стосується технічної частини, електричну модифікацію Astra після рестайлінгу комплектуватимуть батареєю не на 54, а на 58 кВт*год. Відповідно, до запасу ходу додасться 34 кілометри: електромобілі проїдуть без підзарядки до 454 кілометрів.