Компанія Audi представила серйозно оновлене сімейство електричних седанів e-tron GT. Кількість модифікацій збільшилася з двох до трьох, запас ходу підвищився, а мотори стали потужнішими –флагманський RS e-tron GT Performance тепер вважається найпотужнішою серійною Audi. Прийом замовлень у Європі вже відкрито за ціною від 126 тисяч євро.Базова версія седана з позначенням S e-tron GT тепер комплектується двигунами загальною віддачею 679 к.с. – це більше, ніж у дорестайлінгового RS e-tron GT. Прискорення до 100 км/год у такого електромобіля займе 3,4 секунди. Проміжна модифікація RS e-tron GT отримала двигуни на 856 к.с. і здатність розігнатися до сотні за 2,8 секунд — на півсекунди швидше, ніж раніше. Нарешті, мотори нового флагманського RS e-tron GT Performance розвивають 925 к.с. і дозволяють набрати 100 км/год лише за 2,5 секунди.
Максимальна швидкість двох топових модифікацій обмежена на 250 км/год, для базового варіанту — на 245 км/год.
Седани від Audi тепер оснащуються модифікованим блоком акумуляторів на 105 кВт*год – батарея стала на 9 кілограмів легшою і отримала оптимізовану систему терморегуляції. Запас ходу e-tron GT може досягати 609 км. Поліпшено й можливості заряджання. Наприклад, потужність системи рекуперації збільшена з 290 до 400 кВт, струм від стороннього джерела — з 270 до 320 кВт. У підсумку поповнити енергозапас з 10 до 80% можна вже за 18 хвилин, а за 10 хвилин набрати електрики для пробігу 280 кілометрів.Переналаштовані як підвіска з двокамерними пневмоелементами, яка входить у базову комплектацію, так і опціональна з активними амортизаторами: різниця між комфортним і спортивним режимами роботи тепер повинна відчуватися яскравіше. Також зменшено розгойдування кузова при старті та гальмуванні, а також у поворотах. За доплату e-tron GT забезпечать карбон-керамічними гальмами з 10-поршневими супортами та керованими задніми колесами.
Точкові зміни у зовнішності електромобіля доповнюються новими кріслами та кермом у салоні, а також переробленими наборами колісних дисків та матеріалів оздоблення. Медіасистема стала більш продуктивною та отримала ряд нових режимів роботи, до складу додаткового обладнання увійшов панорамний дах із регульованою прозорістю.