Компанія Audi розсекретила оновлене сімейство електрокросоверів e-tron. Після рестайлінгу воно отримало новий індекс Q8: він покликаний допомогти позиціонуванню моделі як флагману. Кросоверу доопрацювали зовнішність, а головне – технічну начинку, яка зробила його більш «далекобійним».Екстер'єр Audi Q8 e-tron модернізували за рахунок нової решітки радіатора, модифікованих бамперів і нового діодного малюнка головної оптики. Водночас кросовери отримали набір нових аеродинамічних елементів, включно активні жалюзі з сервоприводами в передній частині, доповнені автоматичними ущільнювачами. У результаті коефіцієнт опору повітря Q8 e-tron знизився з 0,28 до 0,27, а Q8 e-tron Sportback — з 0,26 до 0,24.
Версії Q8 50 e-tron тепер комплектуються 95-кіловат-годинною батареєю, Q8 55 e-tron та SQ8 e-tron отримали 114-кіловат-годинний блок. Флагманські модифікації оснастили ще й іншою системою заряджання, що підтримує струм на 170 кВт (у Q8 50 e-tron – лише 150 кВт). На задній осі в одно- та двомоторній версіях застосовується модернізований електродвигун зі збільшеним числом котушок та покращеними показниками тяги.
Audi Q8 50 e-tron має у своєму розпорядженні двигун, що розвиває 340 к.с. і 664 Нм крутного моменту. Кросовер здатний проїхати без підзаряджання до 491 кілометра, крос-купе – до 505 кілометрів. Q8 55 e-tron оснащується вже двома двигунами сукупною віддачею 408 к.с. при тих самих показниках тяги. Завдяки більшому акумулятору запас ходу цієї версії — 582 кілометри та 600 кілометрів відповідно.
Audi SQ8 e-tron – це комбінація з трьох двигунів (на задній осі застосовуються індивідуальні мотори), що розвивають 503 к.с. і 973 Нм крутного моменту. Позашляховик з такою силовою установкою проїде на одному заряді 494 кілометри, версія Sportback — 513 кілометрів. Максимальна швидкість такої версії — 210 км/год, у інших на 10 км/год менша.
Ба більше, кросоверам заново відкалібрували налаштування стабілізуючих систем і системи кермування. З 2023 року Audi Q8 e-tron можна буде оснастити системою віддаленого паркування, що дозволяє керувати електромобілем дистанційно з дисплея смартфона.
До оснащення позашляховиків також увійдуть пневматична підвіска з можливістю варіювати кліренс в діапазоні 76 міліметрів, медіасистема з двома дисплеями на центральній консолі (10,1 і 8,6 дюйма) та точка доступу до Інтернету. Гама матеріалів оздоблення інтер'єру розширена за рахунок особливої тканини, виготовленої з перероблених пластикових пляшок. Опціонально доступні матрична оптика, чотиризонний клімат-контроль, вентиляція сидінь та проєкційний дисплей. На деяких ринках бічні дзеркала можна буде замінити на камери.
Прийом замовлень на новинки в Європі Audi відкриє в середині листопада, але живі машини з'являться не раніше лютого. У Німеччині ціна Audi Q8 e-tron починатиметься з 74,4 тисяч євро.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій