.jpg)
Двигун на Leaf встановлюється повністю новий. У компанії заявили, що він на 10% компактніший за попередні агрегати і встановлюється на більш жорсткі опори, що на 75% знижує вібронавантаженість. У базовій модифікації агрегат розвиває 177 к.с. та 345 Нм і супроводжується 52,9-кіловатною батареєю. Запас ходу такого Leaf поки що не названо — його обіцяють озвучити ближче до старту продажу.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Більш дорога модифікація отримає агрегат на 218 сил та 355 Нм у поєднанні з 75-кіловат-годинною батареєю. Максимальна швидкість електромобіля в обох випадках становить 160 км/год. Перезаряджання батареї з 10% до 80% займе 35 хвилин, водночас північноамериканські Leaf обіцяно із заводу оснащувати портом єдиного північноамериканського стандарту NACS як у «Теслах». Зовнішні енергоспоживачі можна буде підключати як до зарядного порту Leaf, так і до традиційних розеток, яких встановлено дві.
.jpg)
.jpg)
Вперше оприлюднені зображення інтер'єру нового Leaf, який відрізняється, наприклад, кутастим кермом, мініатюрною центральною консоллю та тактильними кнопками на передній панелі.
.jpg)
.jpg)
Медіасистема отримала здвоєні екрани діагоналлю 12,3 чи 14,3 дюйма залежно від комплектації. Опціонально доступна акустика Bose з динаміками у підголівниках. Ба більше, оснащення Leaf вперше увійде панорамний дах з регульованою прозорістю.
.jpg)
Раніше Nissan публікував фотографії нового Leaf і називав його коефіцієнт аеродинамічного опору (0,26 у США та 0,25 у Європі), а зараз розсекречено габарити. Довжина електромобіля також відрізнятиметься залежно від ринку: 4405 міліметрів у Північній Америці, 4360 міліметрів у Японії та 4350 у Європі. Японські та європейські кросовери отримають висоту 1550 міліметрів, американські виявляться на 7 міліметрів вищою за ідентичної для всіх країн колісної бази 2690 міліметрів. Об'єм багажника становитиме 420 або 437 літрів, вага залежно від модифікації — від 1794 до 1982 кг.
.jpg)
.jpg)
.jpg)