.jpg)
Від попередника MG4 EV нового покоління відрізняють нові фари, розділені на дві секції решітка радіатора з малюнком у вигляді сот, логотип з підсвічуванням і нові ліхтарі, що навіюють асоціації з моделями Mini. Довжина, ширина і висота хетчбека дорівнюють 4395, 1842 і 1551 мм відповідно, а між осями у нього 2750 мм.
.jpg)
У салоні, як і раніше, встановлені роздільна панель приладів і екран мультимедійної системи, але тепер фізичних кнопок менше. Діагональ екрану залежить від комплектації — 10,25, 12,8 чи 15,6 дюйма. Дозвіл теж відрізняється — від 720р до 2,5К. Медіасистема працює на базі процесора Qualcomm Snapdragon 8155.
.jpg)
У «топі» до списку оснащення входять 12 ультразвукових радарів та камери кругового огляду, на які спирається система NOA – Navigation On Assist. Вона включає асистент при зміні смуги руху, «розумний» паркувальник, систему утримання в смузі та інші помічники.
.jpg)
За рух хетчбека відповідає електромотор на 161 к.с. та 250 Нм. Максимальна швидкість — 160 км/год. Доступні літій-залізо-фосфатні тягові батареї ємністю 42,8 та 53,9 кіловат-години, що забезпечують 437 та 530 кілометрів ходу відповідно. Стверджується, що зарядити їх із 30 до 80 відсотків можна за 20 хвилин.
Пізніше цього року у продажу з'явиться версія Anxin Edition із напівтвердотільною батареєю. Вона буде найдорожчою — 102,8 тисяч юанів (майже 14,5 тисяч доларів). Місткість і запас ходу поки не оголошено.