Новий комплекс водійських асистентів BMW iX3 на базі спеціально спроєктованої обчислювальної платформи та елементів штучного інтелекту, згідно з офіційною заявою, виводить автоматизоване керування кросовером на новий рівень. BMW iX3 зможе самостійно рухатися автомагістралями, а водій у цей час — прибирати руки з керма. Крім того, якщо електронна система допомоги водієві залишається активною у міському циклі руху, вона допомагатиме і тут — наприклад, зупинятись на червоний сигнал світлофора та при його зміні на зелений — подавати сигнал водію.

Видання The Verge згадує незвичайний наслідок розвитку комплексу асистентів водія, про який BMW офіційно поки не повідомляє. В автоматичному режимі руху кросоверу можна буде подавати команди на зміну полоси, подивившись в одне із дзеркал: для цього електроніка відстежуватиме напрям погляду водія. Якщо автомобіль рухається на ручному управлінні, погляд у дзеркало буде сприйнятий як намір повернути, і електроніка автоматично задіює сигнал повороту. Якщо водій вирішить змінити траєкторію, не подивившись у бічне дзеркало, функція утримання в смузі активується, опираючись цьому.
BMW iX3 отримає батареї із щільністю зберігання енергії на 20% вищою, ніж раніше, і зможе підтримувати 400-кіловатний зарядний струм. Завдяки цьому поповнити енергозапас на пробіг 350 км. можна буде за 10 хвилин. Максимальний запас ходу новинки становитиме 800 кілометрів. Процес заряджання доповнений ще однією функцією штучного інтелекту: якщо автомобіль розпізнає наближення до зарядної станції, він самостійно відкриє лючок порту.
Прем'єра серійного BMW iX3 на платформі Neue Klasse відбудеться у вересні у Мюнхені, а виробництво електрокара на угорському підприємстві запустять наприкінці цього року.