Компанія Mazda оголосила про новий підхід до витрат на електрифікацію, який отримав назву «Стратегія заощадження активів». Від розроблення нових технологій фірма не відмовляється, але суттєво зменшить витрати на них, головним чином, за рахунок створення нових партнерств. Новий електромобіль Mazda з'явиться на домашньому ринку у 2027 році.
Стратегія розрахована на період до 2030 року, який компанія називає світанком електрифікації. Раніше передбачалося витратити за цей час близько 2 трильйонів ієн (13,3 мільярда доларів), але зараз загальний обсяг витрат скорочено до 1,5 трильйона (10 мільярдів доларів). Фірма помітно зменшить, наприклад, витрати на розроблення акумуляторів, плануючи закуповувати їх в інших компаній.
На проектуванні електромобіля шляхом співпраці із сторонніми фірмами Mazda розраховує заощадити до 50% трудовитрат і до 40% матеріальних коштів. Ще одна стаття економії – виробництво нової моделі. У Mazda дійшли висновку, що, якщо не будувати під електромобілі окреме підприємство, а поставити їх на конвеєр разом з наявними моделями, можна зменшити витрати відразу на 85%. Крім того, запустити новинку вийде на 80% швидше.
У Mazda поки не уточнюють, кого вибрали партнерами з електрифікації, але за однією з версій, фірма продовжить співпрацю з Toyota.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій