.jpg)
При довжині менше 4 метрів Nissan Micra має в своєму розпорядженні колісну базу 2,54 метра і багажник на 326 літрів. Випускати електромобіль будуть лише у п'ятидверному варіанті.
.jpg)
.jpg)
Позашляховитість новинки підкреслена масивними бамперами та пластиковими накладками на борти, а також широкими задніми стійками, сучасність та електрична природа – оригінальною діодною світлотехнікою. Цікаво, що нова Micra буде оснащуватися лише 18-дюймовими колісними дисками у трьох варіантах дизайну. Для фарбування кузова запропонують 14 відтінків, які можна буде поєднувати з чорним чи сірим дахом.
.jpg)
Лаконічний інтер'єр включає крісла зі збільшеною бічною підтримкою, кутасте кермо і масивний блок екранів. Його за умовчанням складуть із дисплеїв діагоналлю 10,1 дюйма.
.jpg)
Початковий варіант електромобіля отримає 122-сильний двигун (225 Нм) у поєднанні з акумулятором на 40 кВт*год. Така Micra проїде без заряджання 308 кілометрів. Старша версія – це двигун на 150 сил і 245 Нм, а також 52-кіловат-годинна батарея, що забезпечує запас ходу 408 кілометрів. Зарядний пристрій потужністю 80 або 100 кВт, залежно від акумулятора, дозволить поповнити енергозапас з 15 до 80% за 30 хвилин. У базову комплектацію включений тепловий насос для батареї.
.jpg)
У Nissan окремо зазначають, що, незважаючи на перехід на електротягу, Micra залишилася відносно легкою – від 1400 до 1524 кілограмів. Крім того, конкурентною перевагою новинки має стати повністю незалежна підвіска.