.jpg)
Формально Renault 5 Turbo 3E відноситься до того ж сімейства, що і звичайний Renault 5 E-Tech та його заряджена версія Alpine A290. Проте хот-хетч отримав низку технічних відмінностей. Наприклад, він базується на оригінальній платформі та має власний карбоновий кузов з іншим силуетом та більш агресивною аеродинамікою. До базового оснащення увійдуть 20-дюймові колісні диски.
.jpg)
Встановлені на задній осі мотор-колеса генерують 540 к.с. і 4800 Нм, при цьому важить електромобіль трохи більше 1450 кілограмів. Розташована під підлогою 70-кіловат-годинна батарея дає можливість проїхати без заряджання більше 400 кілометрів. 800-вольтова архітектура та здатність сприймати електрострум до 350 кВт дозволять перезарядити батарею з 15 до 80% за 15 хвилин.
.jpg)
Максимальна швидкість Renault 5 Turbo 3E становитиме 270 км/год. Для силової електроніки передбачені чотири режими роботи Snow, Regular, Sport і Race, при цьому в останній також вшита функція дрифт-асистента. Водіння в керованому заносі повинен полегшити вертикальний важіль гальма стоянки.
.jpg)
При довжині 4,08 метра та ширині 2,03 метра новинка має 2,57-метрову колісну базу, але в салоні хот-хетчу передбачено лише два посадкові місця. Це спортивні крісла на карбоновому каркасі із шеститочковими ременями. Інтерфейс медіасистеми з екранами на 10,1 та 10,25 дюйма стилізований під прилади оригінального 5 Turbo. Сама система має вбудовані сервіси Google з оновленням «по повітрю». Також обіцяно широкі можливості персоналізації як оздоблення інтер'єру, так і оформлення кузова, для якого вже розроблено кілька ліврей у вінтажному стилі.
.jpg)
.jpg)
Продавати «міні-суперкар» Renault планує лише на обраних ринках, включаючи Європу, Близький Схід, Японію та Австралію. Прийом замовлень відкриють у найближчі тижні, а доставки товарних машин розпочнеться у 2027 році. Ціни поки що не названі.