.jpg)
Електрична новинка отримає 800-вольтову архітектуру. Обіцяно різні варіанти батарей, що відрізняються як за ємністю, так і хімією, при цьому топова версія зможе сприймати зарядний струм до 320 кВт. Тепловий насос для батареї увійде до стандартного обладнання. Стверджується також, що роботу кліматичної установки салону оптимізували заради зменшення витрати енергії — заощадити вдалося близько двох третин.
.jpg)
Для кросовера розроблені нові силові модулі, які включають двигуни, просунуті інвертори та редуктори. Базові версії отримають задній привід з двоступінчастим редуктором, дорожчим додадуть додатковий двигун на передній осі з можливістю повного відключення. Точна віддача силових установок поки що не називається.
.jpg)
.jpg)
Серед інших інновацій названо гальмівну систему, в якій підсилювач, головний циліндр і модуль ESP об'єднані в один компактний блок. Також згадані оптимізовані для спільної роботи налаштування механічних вузлів та системи рекуперації. У Mercedes-Benz обіцяють водієві електрмобіля підвищену прозорість роботи педалі та ефективність гальмування.
.jpg)
Що стосується зовнішності майбутнього електрокросовера, то на закамуфльованих прототипах можна розглянути, наприклад, нову світлотехніку. Аналогічні прилади із зіркоподібними ходовими вогнями вже застосовувалися на інших тестових машинах Mercedes-Benz. Крім того, фотографії дозволяють оцінити змінений дизайн корми кросовера з навмисне розширеними крилами та незвичайними п'ятими дверима. Після тестів холодним кліматом у районі Полярного кола електромобіль випробовуватимуть спекою у Південній Африці.