Компанія Mercedes-Benz знайшла нове застосування мотор-колесу, що зараз розробляється дочірньою фірмою Yasa. Стверджується, що можливості рекуперації пристрою настільки високі, що в майбутньому дозволять відмовитися від гальмівних механізмів на задній осі.
За рахунок технологій рекуперації можна буде щонайменше значно зменшити задні гальма, а на деяких архітектурах повністю від них відмовитися, довіривши гальмування електромоторам. Крім того, мотор-колеса на задній осі виключають необхідність застосування трансмісій, включаючи, наприклад, карданні вали.
У результаті таке вдосконалення не тільки спростить загальну конструкцію, а й зробить майбутні електромобіль значно легшим. За розрахунками розробників, економія становитиме від 200 до 500 кілограмів.
Ще один істотний плюс розробки, на думку Yasa, її компактність. Невеликі силові установки, інтегровані в колеса, вивільняють додатковий простір в автомобілі, що, як зазначив один із керівників компанії Саймон Одлінг, надає компонувальникам та фахівцям з аеродинаміки безпрецедентну свободу дій.
У жовтні фірма Yasa оголосила про створення нової версії мотор-колеса, яке при вазі 12,7 кілограма здатне розвивати до 1020 пікових к.с. при робочому діапазоні від 476 до 544 сил. Коли саме такі пристрої почнуть використовувати серійно, поки не уточнюється. Найближчим кандидатом на двигуни Yasa вважається електроліфтбек Mercedes-AMG GT, але він отримає силову установку традиційного компонування.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій