Компанія Mercedes-Benz Vans офіційно представила електричний фургон eSprinter другого покоління. Візуально новинка мало відрізняється від попередниці, яка з'явилася в 2018 році, але ґрунтується на принципово іншій архітектурі — так званій Electric Versatility Platform. Комерційний дебют відбудеться у другому кварталі на новому для цієї моделі ринку Північної Америки. Продаж в Європі стартує ближче до кінця 2023 року, і згодом eSprinter стане доступним приблизно в 60 країнах світу.Фургон отримав новий синхронний електродвигун із постійними магнітами, який тепер обертає не передні, а задні колеса. Агрегат вагою приблизно 130 кг має два варіанти потужності – 100 і 150 кіловат (136 і 204 к.с. відповідно), крутний момент досягає 400 Нм. Також на вибір будуть доступні три батареї ємністю 56, 81 і 113 кіловат-годин, складені з літій-залізо-фосфатних акумуляторів. Передбачено підтримку зарядки потужністю до 115 кіловат, розрахунковий запас ходу – до 400 кілометрів за циклом WLTP (в місті – до 500 кілометрів).
Для порівняння, оригінальний Mercedes-Benz eSprinter має електромотор на 114 к.с. і 295 Нм і батарею ємністю 47 кіловат-годин, якої вистачає приблизно на 150 кілометрів.
Американцям насамперед запропонують довгий фургон з високим дахом та найбільшою батареєю. Його дозволена максимальна маса становитиме 4,25 тонни, обсяг вантажного відсіку – 14 кубометрів. Згодом у сімействі з'явиться більше модифікацій, включно з шасі з різними конфігураціями кузову.
В салоні нового Mercedes-Benz eSprinter за умовчанням встановлений водійський інтерфейс MBUX із програмним забезпеченням останнього покоління, який раніше був доступний лише легковим моделям марки. Серед іншого, це означає наявність навігації Electric Intelligence, що дозволяє побудувати оптимальний маршрут з точки зору залишкового заряду.
Замість одного заводу eSprinter випускатимуть одразу на трьох майданчиках: до Дюссельдорфа (Німеччина) додалися підприємства у Людвігсфельді (Німеччина) та Чарлстоні (США). В модернізацію кожної з фабрик Mercedes-Benz вклав приблизно 50 мільйонів євро, а загальні інвестиції в запуск новинки склали близько 350 мільйонів євро.
Минулої осені новий Mercedes-Benz eSprinter вже довів у реальних умовах, що помітно перевершує попередника із запасу ходу. Фургон проїхав звичайними німецькими дорогами 475 кілометрів, а батарея зберегла заряд ще приблизно на 20 кілометрів.