Один із таксопарків Мексики – Vemo – оформив у китайської корпорації BYD велике замовлення на електромобіль D1. Ця машина, котру розробили спеціально для таксі, була придбана у кількості 1 тис. одиниць.
Китайський електрокар BYD D1 дебютував у 2020 році. Він має дуже просторий задній ряд (при довжині лише 4,4 метри колісна база становить неабиякі 2,8 м), який дає пасажирам великий простір для ніг, також є підстаканники і кілька дисплеїв. Водії, що працюють у таксі, можуть приймати замовлення на центральному екрані керування. Машина оснащується електромотором на 136 к.с. та 180 Нм крутного моменту, а також батарея ємністю в 70 кВт*год, яка дозволяє проїжджати до 418 км. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 130 кілометрів на годину. Завдяки таким характеристикам (маленькі розміри, великий салон, заощадлива технічна складова, ін.), цей автомобіль вже зацікавив велику кількість країн. Що ж до Мексики, нова партія D1 далеко не перша, до цього в країну вже привозили 200 електрокарів, проте Vemo тепер має найбільший парк електричних автомобілів в Мексиці. До речі, компанія користується й іншими китайськими електромобілями. Наприклад, електробусами Yutong EV та кросоверами BYD Yuan EV.Співдиректор Vemo Алехандро Розетт заявив, що електричний таксопарк допоможе скоротити викиди вуглекислого газу на 20 000 тонн на рік, що еквівалентно посадженну 1 млн дерев.