Компанія Lotus офіційно заявила, що її ліфтбек Emeya тепер може вважатися одним з тих електромобілів, які найшвидше заряджаються. Під час групового тесту 10 електромобілів, проведеного консалтинговою фірмою P3 Group, п'ятидверка показала найвище значення як потужності, так і швидкості заряджання, обійшовши, наприклад, електричні BMW, Mercedes-Benz та Hyundai.Для випробувань використовувалася загальнодоступна, але потужна зарядна станція на 400 кВт. Батарея Lotus Emeya показала пікове значення зарядного струму 402 кВт за середнього рівня 331 кВт у період заряджання з 10 до 80%. Враховуючи розрахункове енергоспоживання електромобіля 18,7 кВт*год на 100 кілометрів, за 10 хвилин він може набрати енергії для подолання 310 кілометрів. На підзаряджання до 80% електромобілю знадобилося 14 хвилин. Lotus назвали показники Emeya рекордними, не уточнивши деталей.
У випробуваннях також брали участь Mercedes-Benz EQS, BMW i7, Tesla Model Y, Genesis G80, Xpeng G9, Kia EVP, Hyundai Ioniq 6, Nio ET5 і BYD Atto 3. За характеристиками заряджання до Emeya зміг наблизитися тільки китайський Xpeng G9 з піковим показником 320 кВт та середнім значенням 233 кВт. Третє та четверте місця посіли корейські електромобілі, в аутсайдерах опинилися Tesla Model Y (середнє значення 141 кВт) та BYD Atto 3 (75 кВт).
Lotus представила ліфтбек Emeya у вересні минулого року. П'ятидверка здатна прискоритися до 100 км/год за 2,78 секунди завдяки 918-сильній силовій установці, яка працює від 102-кіловат-годинної батареї. Найбільш економічним електромобілем з точки зору витрати енергії зараз вважається прототип Mercedes-Benz EQXX, який, за останніми даними, витрачає в реальному циклі лише 7,4 кВт*год на 100 кілометрів.