.jpg)
.jpg)
При габаритах 4780х1866х1510 міліметрів та колісній базі 2880 міліметрів bZ5 стає найбільшим сьогодні електромобілем Toyota на ринку Китаю після bZ3 та bZ4X (останньому він трохи поступається за висотою). Єдиний електромотор для крос-купе постачає BYD. Це агрегат на 272 к.с. та 330 Нм.
.jpg)
Для кросовера підготовлені два акумулятори (також від BYD), але найємніший з них встановлюватимуть лише на найдорожчу версію ціною 22,3 тисяч доларів. Базова батарея має ємність 65,28 кВт*год, і з нею Toyota bZ5 проїде без підзаряджання 550 кілометрів. Збільшення акумулятора до 73,984 кВт*год подовжить запас ходу до 630 кілометрів. Перезарядити батарею на 90-кіловатній станції з 30% до 80% вийде за 27 хвилин.
.jpg)
У оснащення новинки обіцяно включити 21-дюймові диски та дев'ять подушок безпеки, медіасистему з 15,6-дюймовим дисплеєм та 10 динаміками JBL, а також панорамний дах площею 1,44 квадратного метра. Для дорогих комплектацій передбачений просунутий комплекс асистентів водія, у створенні якого взяв участь стартап Momenta. В його апаратну складову увійдуть лідер і ще 32 різних датчика.