.jpg)
Більш агресивна, ніж у звичайного EV6, зовнішність EV6 GT загалом повторює вигляд представленого раніше електромобіля у виконанні GT line, проте є деякі відмінності. Наприклад, у флагманського кросовера інші вставки в передньому бампері та власні колісні диски, а на кормі використані перероблений дифузор та вертикальні відбивачі замість горизонтальних.
.jpg)
У салоні оновленого спорткара з'являться нове кермо та крісла зі збільшеною бічною підтримкою, забезпечені восьмипозиційними електрорегулюваннями, підігрівом та вентиляцією. Також запропонована особлива схема оздоблення у поєднанні чорного та лаймового відтінків.
.jpg)
Двигуни EV6 GT у версії для домашнього ринку забезпечать 609 базових сил та 740 Нм з можливістю короткочасного збільшення до 654 к.с. та 770 Нм. Тим самим електромобіль став приблизно на 65 сил потужнішим, але на динаміці п'ятидверки це не позначилося. Стандартна 84-кіловат-годинна батарея забезпечить кросоверу запас ходу 355 кілометрів згідно з прийнятим у Кореї протоколом випробувань. Прийом замовлень тут відкритий за ціною від 72,2 мільйонів вон (приблизно 52 тисяч доларів).