.jpg)
Peugeot E-208 GTi побудований приблизно за тією ж схемою, що й інші "заряджені" електромобілі концерну Stellantis — Abarth 600e, Lancia Ypsilon HF та Alfa Romeo Junior Veloce. Новинці зменшили на 30 мм дорожній просвіт, розширили передню та задню колії на 56 і 27 мм відповідно, забезпечили кузов новим обвісом, що включає передній спліттер, дифузор і збільшений спойлер на п'ятих дверях, розширили колісні арки.
.jpg)
Дизайн нових 18-дюймових дисків із шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 натхненний колесами оригінального Peugeot 205 GTi із вісімдесятих. Отвори в них допомагають охолоджувати гальма з 355-міліметровими дисками з 4-поршневими супортами.
.jpg)
Хот-хетч залишився передньопривідним, однак пікова віддача електромотора збільшена до 280 к.с. і 345 Нм, а в редуктор вбудований диференціал підвищеного тертя підвищення маневреності. Електромобіль набирає сотню за 5,7 секунд і може розігнатися до максимальних 180 км/год.
.jpg)
Стандартної батареї від CATL загальною ємністю 54 кіловат-години в даному випадку має вистачати на 350 кілометрів шляху за циклом WLTP. Систему охолодження блоку акумуляторів оптимізували з розрахунком на високі навантаження. Також інженери Peugeot Sport переналаштували підвіску та кермо і додали електромобілю спортивний режим, що відключає всі асистуючі системи.
.jpg)
Салон виділяється великою кількістю червоних акцентів, які присутні у тому числі на спортивних передніх кріслах з інтегрованими підголівниками. Такий електромобіль запропонують у найбагатшій комплектації, але подробиці про оснащення та ціни поки що не розкрито. Стандартний Peugeot E-208 зараз коштує у Франції від 22 650 євро.