.jpg)
При довжині 4,82 метра, ширині 1,90 метра та висоті 1,58 метра DS N°8 має колісну базу 2,9 метра та 620-літровий багажний відсік. Базова версія отримає один електромотор на 230 к.с. та 73,7-кіловат-годинну батарею на пробіг без підзаряджання до 550 кілометрів. Такий електромобіль будуть оснащувати, наприклад, медіасистемою з 16-дюймовим екраном і камерою заднього виду, особливо зручними кріслами, двозонним клімат-контролем і системою безконтактного доступу.
.jpg)
Середня комплектація на додаток отримає адаптивну оптику з іншою «радіаторною решіткою», комплекс асистентів водія, камери кругового огляду, електропривод дверей багажника і проекційний дисплей. Такий набір обладнання доступний для N°8 з усіма трьома силовими агрегатами. Крім базового, це мотор із збільшеною до 245 сил віддачею та 97,2-кіловат-годинна батарея (750 кілометрів запасу ходу), а також двомоторна установка, що розвиває 350 к.с. З тим самим акумулятором такий N°8 проїде без підзаряджання 688 кілометрів.
.jpg)
У компанії особливо зазначили, що кожна версія має можливість короткочасного збільшення віддачі: збільшення складе від 25 до 35 сил залежно від оснащення. Час розгону флагманського електромобіля до сотні — від 7,8 до 5,4 секунд.
.jpg)
Максимальна версія N°8 відрізнятиметься оздобленням салону шкірою наппа та алькантарою, масажем та вентиляцією для передніх крісел, підігрівом керма та підголівників, а також системою нічного бачення. Зовні найдорожчий електромобіля можна буде впізнати за особливими 21-дюймовими колесами та контрастним фарбуванням даху.