Штатну 107-кіловат-годинну батарею кросовера тепер можна заряджати струмом не 250, а 350 кВт. Офіційно заявлено, що за 10 хвилин підключення до станції вона отримає енергії на пробіг 250 кілометрів (на 70 кілометрів більше, ніж раніше). Силові установки пообіцяли зробити потужнішим і легшим, але в деталі Volvo поки не вдається.
.jpg)
Оцінку та аналіз довкілля довірили двом чіпам Nvidia Drive AGX Orin обчислювальною потужністю 500 ТОПС. У результаті кросовер отримав нові функції: тепер електромобіль може, наприклад, попереджати про слизьке покриття та небезпечні ситуації на маршруті, система запобігання зіткнень краще працює в темну пору доби, а якщо водій втратить контроль над керуванням, електромобіль сам зупиниться на узбіччі і повідомить екстрені служби.
До списку стандартного обладнання для EX90 на деяких ринках буде включено панорамний дах з регульованою прозорістю, запозичений у представленого навесні ES90.