
При довжині в 4787 мм європейський кросовер Zeekr 7X має 2,9-метрову колісну базу. Таким чином, він 38 мм коротший за китайський електромобіль, відстань між осями зменшена на 25 мм. В передній частині, судячи з фото, відсутня інтерактивна світлова панель Stargate, призначена для відображення різних повідомлень та анімації. Основний багажник вміщує 539 літрів вантажу, у передньому можна розмістити ще 66 літрів. Покупцям запропонують на вибір колісні диски на 19 та 21 дюйм та опціональну пневмопідвіску, що дозволяє збільшити дорожній просвіт на 45 мм. Виробник особливо наголошує, що проєктуванням кросовера для ринку ЄС займався місцевий дизайн-центр, розташований у шведському Ґетеборгу.

Дизайн інтер'єру перенесено з китайського 7X без принципових змін. Тут також присутні усічене зверху та знизу кермо з селектором трансмісії на колонці, великий центральний тачскрин мультимедіа, 36,2-дюймовий проєкційний дисплей доповненої реальності. Також в оснащенні передбачені голосовий помічник Zeekr GPT AI та набір помічників водіння, що використовують у своїй роботі радар та 11 різних камер.

Силові установки європейського електромобіля — ті самі, що й у Китаї. Базова комплектація має єдиний 421-сильний електромотор на задній осі та батарею на 75 кіловат-годин, що дозволяє проїхати до 480 кілометрів. На середньому рівні оснащення ємність блоку акумуляторів збільшується до 100 кіловат-годин, запас ходу – до 615 кілометрів. Топовий повнопривідний Zeekr 7X має додатковий електромотор спереду, що збільшує сукупну потужність до 639 к.с. і скорочуючий час розгону до сотні з 6 до 3,8 секунд. Він за замовчуванням йде зі старшою батареєю, якої в цьому випадку вистачає на 543 кілометри. Зарядка з 10 до 80 відсотків залежно від ємності займає 13 чи 16 хвилин.
Старт поставок заплановано наступного літа. У Нідерландах електромобіль коштуватиме від 52990 до 62990 євро. Також серед перших новинку отримають Норвегія (від 48 250 доларів) і Швеція (від 52 800 доларів). Для порівняння, в Китаї, де продаж Zeekr 7X стартував у вересні, за нього просять від 229 900 до 266 900 юанів (від 31,6 до 37 тисяч доларів), тобто в півтора рази менше.